Om du skulle köpa hund NU?

Jag skulle ta mig an en till Chihuahua! Viktigt då vore att den kommer överens med min hund och att det handlar om en sk. rescue dog från utlandet eller annan hemlös stackare. :(

Skulle egentligen vilja ha hem alla herrlösa hundar, men har obv. inte den möjligheten. :banghead:

Här är ett annat exempel på en tysk airedale. Nivå eller kvalitet har jag ingen aning om. Att jag och min jycke ens ska komma till någon slags fot med distration känns helt osannolikt men det är nog ganska mycket mitt fel.
'

Här är ett annat exempel på en tysk airedale. Nivå eller kvalitet har jag ingen aning om. Att jag och min jycke ens ska komma till någon slags fot med distration känns helt osannolikt men det är nog ganska mycket mitt fel.
'
Varför springer den så mycket med höger fram i luften? :confused:

tumblr_mr90rfwTDy1sy769zo9_400.gif

Just idag skulle jag inte köpa någon till hund alls, mina känns så perfekta att jag inte vågar tro att jag kan få en till som är ens hälften så bra :love: (å andra sidan tänkte jag så redan innan Aysu flyttade in här och jag kan ibland få tårar i ögonen bara av att tänka på hur underbar hon är, en helt vanlig dag utan att något jättespeciellt har hänt :angel: )

Idag, i morgon och resten av veckan skulle jag inte vilja ha nån hund alls. Är så trött på den vita odågan här hemma nu som är konstant hungrig och tjuvar till sig precis allt hon kommer över och fäller mängder. Möjligen kan jag tänka mig en stor gosedjurshund.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 963
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?