Asa_S

Trådstartare
Just nu är jag jätteglad! Köpte en ponny för två år sedan från grannbyn som visade sig sakna registrering om ägarbyten. Förbundet var informerat från både mig och säljaren men sedan har inget hänt. Nu ville jag verkligen lägga en sista ansträngning på detta eftersom jag gärna vill att ponnyn ska kunna tävlas av mina barn, och nu har det löst sig! Förbundet har kunnat nå den ägare jag inte kunnat hitta och har fått ägarkedjan verifierad så passet är på väg! EFTER TVÅ ÅR!!!! Passet har legat hos förbundet hela denna tid och varken säljaren eller jag har kunnat få ut det. En tyngd har lyfts från mina axlar - visserligen har jag hela tiden vetat att ägarbytena varit OK, men till sist blir jag nu verkligen registrerad ägare till min fina ponny! :love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 583
Senast: Enya
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 211
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Har ju sett här att många är rädda för att köpa häst utan försäkring. Uppfödare är rädda för att sälja häst utan dolda fel försäkring...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 009
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar