Ögonoperationer

Nästan allt annat går ju att operera/transplantera/fixa i efterhand (hjärta, njure, lever, osv osv). Men ögon är verkligen ett kapitel för sig, tror det är därför jag är så rädd för att göra något åt mina egna. Händer det nåt så är det kört.
Ja, det är därför jag inte skulle våga mig på att laserbehandla mina ögon för att slippa glasögon. Det kanske blir bra i början, men vad händer på sikt? Tycker att ögonen är alldeles för värdefulla för att våga :crazy:

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 320
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
1 651
Senast: ameo
·
R
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 831
Senast: Squie
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka