Ófeigur, Eldir eller Naggur?

Itchie

Trådstartare
Hur stor betydelse har det vilken av SIFs lokalföreningar här i Skåne man blir medlem i? Är det geografisk indelning (hur i s f?) eller väljer "folk" taktiskt på ett eller annat sätt?

Sv: Ófeigur, Eldir eller Naggur?

Itchie skrev:
Hur stor betydelse har det vilken av SIFs lokalföreningar här i Skåne man blir medlem i? Är det geografisk indelning (hur i s f?) eller väljer "folk" taktiskt på ett eller annat sätt?

Först och främst väljer man nog efter geografiskt område. Det är ju praktiskt eftersom man då inte får så långt till möten och aktiviteter.

Men sen beror det ju lite på vad man har för intressen, är man mkt tävlingintresserad vill man kanske va med i Ófeigur eftersom vi anordnar många tävlingar. Dessutom sträcker sig klubben ju i princip över hela skåne nu för tiden...

Jag är med i Ófeigur men hade tänkt gå med i Naggur som "stödmedlem".
Kolla www.naggur.se
De har lite andra aktiviteter och vill ha en lite annan inrikting än tex Ófeigur.

Sen finns det ju Gandur också....:idea:

Senast ändrad av en moderator:

Jag är medlem i Naggur, även med i styrelsen för den nya klubben! du hade varit hjärtligt välkommen ivår klubb! :)

/Emma

Det finns inget som hindrar att man är med i flera klubbar, det är helt tillåtet! Ta ett par stycken du tror på mest och se!!!

knasan skrev:
Det finns inget som hindrar att man är med i flera klubbar, det är helt tillåtet! Ta ett par stycken du tror på mest och se!!!

Absolut inte.. bara en ekonomiskfråga....
/Emma

Tack för era svar och länken till Naggur (hittade ingen länkning hos SIF)! Ja, just det, glömde Gandur :o ...

Tänkte passa på att bli medlem nu när det är så billigt, har varit för snål innan.

Itchie skrev:
Tack för era svar och länken till Naggur (hittade ingen länkning hos SIF)! Ja, just det, glömde Gandur :o ...

Tänkte passa på att bli medlem nu när det är så billigt, har varit för snål innan.

Naggurs hemsida är helt ny, kom ut i veckan så den har inte kommit in på SIFs hemsida än. Den är fortfarande under konstruktion, men en del information är inlagd. Välkommen att höra av dig om du undrar något!

/Emma

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 634
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 606
Senast: Blyger
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 746
Senast: Enya
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 484
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar