krambanan
Trådstartare
Spara det smset om bilbarnstolen.
Jag hade aldrig lagt mig i min brors vårdnadstvist på det viset. Visst hade gett honom en massa stöd men inte på det viset. Att lägga upp bilden så är ju bara så.......ja barnsligt
Försök att hålla allt sådant ifrån dig. Se till att avverka en sak i taget när det kommer till flytten. Samla bevis på hans samarbetsproblem tex på hur han ignorerar Minis säkerhet bara för att han tycker att du har idéer.
Det är inte säkert att du kommer att använda dig av allt men dokumentera allt så noggrant det bara går.
Försök att hålla dig ifrån honom så mycket det bara går. Inget sms, inga telefonsamtal osv så långt det bara går.
Jag är ju ingen expert och har bara min egen erfarenhet att gå på. Men jag har upplevt att det finns en typ av människor som hämtar sin energi från konflikter. Dom vet precis vad som får en att reagera och ur din respons så suger dom energi och lever upp. Enda sättet att få slut på det är att sluta reagera och agera. Det kan ju dock vara svårt för dig med tanke på Mini men tex sådana saker som att hon fått glass, säg inget om det. Nicka bara och se nöjd ut.
Tror det kommer bli bra det här även om det ser svart ut nu. Du och Mini, du och Mini
Tack.
Ja han lever på konflikter. Försöker verkligen ge honom så lite som möjligt men bröt ihop lite på samarbetssamtalet idag. Det värsta är att han vet ju hur han ska göra om han vill "tvinga" fram en konflikt. Men jag hoppas verkligen det slår tillbaka på honom sen.