Det märks hur nyttigt kriscentrum är för det märks att jag inte varit där denna veckan. Hon är stenhård.
Och så har jag ju Buke som kan påminna mig när det behövs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det märks hur nyttigt kriscentrum är för det märks att jag inte varit där denna veckan. Hon är stenhård.
Och så har jag ju Buke som kan påminna mig när det behövs.
Tillägg, hans advokat skall inte kontakta dig, hen skall kontakta din advokat eller familjerätten.Instämmer med båda! Du varken bör eller skall hoppa när exet säger hoppa!
Håll dig till att ha 0 kontakt med honom, allt, absolut allt skall gå via din advokat eller soc.
Han fortsätter ju bara att ideligen säga att du skall hoppa o får dig ur balans. Det är soc o familjerätten som skall bestämma i frågan, inte du o absolut inte exet.
Du kan även kräva att det är stödpersonen/personerna som hämtar o lämnar barnet, du skall öht inte behöva se honom IRL så länge du inte själv vill. Sluta dansa efter hans pipa!
Låt dig inte manipuleras!
Har fått reda på att exet har fått min Facebook-profilbild mailad till sig. Den föreställer Minibananen. Och så har han tydligen lagt upp den på sin vägg. Och skriver något snyftigt. Har rensat hårt bland mina Facebookvänner efter det. Trött jag blir på folk. Inte direkt första gången saker delas vidare till honom.
Har fått reda på att exet har fått min Facebook-profilbild mailad till sig. Den föreställer Minibananen. Och så har han tydligen lagt upp den på sin vägg. Och skriver något snyftigt. Har rensat hårt bland mina Facebookvänner efter det. Trött jag blir på folk. Inte direkt första gången saker delas vidare till honom.
Men har du helt privat profilbild? Annars kan ju vem som helst se den tyvärr. Även folk utan fb.
Grrrrr.
Går det att ta reda på vem som gjorde det?
Då behöver han bara logga ut så ser han din profilbild.Han är ju blockad. Så han ska inte kunna se mig alls. Så någon har sparat ner bilden och gett honom.
om du vill att han inte ska få tag i några bilder på dottern så måste du nog plocka bort dina bilder från facebook och sen bara ha dem helt privat. Det kommer alltid finnas läckor.Han är ju blockad. Så han ska inte kunna se mig alls. Så någon har sparat ner bilden och gett honom.
Då behöver han bara logga ut så ser han din profilbild.
om du vill att han inte ska få tag i några bilder på dottern så måste du nog plocka bort dina bilder från facebook och sen bara ha dem helt privat. Det kommer alltid finnas läckor.
En bekant har dotter o barnbarn i liknande sits, fast med skillnaden att det numera (tror jag) finns ett kontaktförbud. Han skapar hela tiden nya facebookprofiler för att "bli vän med" dotterns vänner för att komma åt information. Enda sättet att vara säker är att se till att det inte finns någon information som kan delas. Alls.
OT men hur fick du fb att göra det? Tycker att de är helt hopplösa om man anmäler något, så länge det inte handlar om att en bröstvårta kan antas synas strax utanför bildJapp plockade bort bilden och den enda andra bilden jag lagt upp på henne när hon var nyfödd. Jag är väldigt restriktiv med bilder på dottern på nätet speciellt Facebook. Anmälde hans inlägg och Fb plockade bort det väldigt snabbt. Så nu finns bara tre äldre bilder kvar och samtliga har exet själv tagit och lagt upp.
Ah okej. Ja men oavsett räcker det ju att han ber en vän gå in på din Facebook så kommer det ju upp. Generellt sett är det en dålig idé att ha 'hemliga'/privata bilder som profilbilder. Så bra att du tog bort den!Hur? Man kan inte googla fram min Facebook.
Japp plockade bort bilden och den enda andra bilden jag lagt upp på henne när hon var nyfödd. Jag är väldigt restriktiv med bilder på dottern på nätet speciellt Facebook. Anmälde hans inlägg och Fb plockade bort det väldigt snabbt. Så nu finns bara tre äldre bilder kvar och samtliga har exet själv tagit och lagt upp.
OT men hur fick du fb att göra det? Tycker att de är helt hopplösa om man anmäler något, så länge det inte handlar om att en bröstvårta kan antas synas strax utanför bild
@krambanan Spelar det nån roll om han har bilden kvar uppe? Han är ju tramsig, såklart, men spelar det nån roll?