Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, väktare bör väl ringa polisen i ett sådant läge och du får ett vittne på köpet om denne ser något.Gulle er!
Hade ni frågat mig för en vecka sen om han hade kunnat skada minibananen (med flit) så hade jag sagt aldrig i livet. Nu är jag tyvärr inte så säker längre. Den enda tanken jag hade i huvudet förutom att ta oss därifrån på nyår var just att jag var rädd att han skulle skada henne fysiskt.  Han verkade ju inte direkt bekymrad över att hon fick glas på sig när han slog in rutan heller.
Dessutom vill jag att någon från socialen eller familjerätten är med när han ska träffa henne nästa gång så dom kan se hur hon reagerar när han tar henne. För på sista tiden (redan innan dom här sista två händelserna) har jag märkt att minibananen inte riktigt litar på honom. Hon har blivit jätteledsen när han tagit henne. Och sån är hon aldrig ens med helt nya människor. Och det lär ju inte ha blivit bättre nu.
Angående larm så är det bara väktare som kommer ja men polisen har 30 min hit (om dom inte av en slump har en bil i närheten). Så tänker att det är bättre än inget kanske? Och om väktaren inte själv ingriper så borde hen ju kunna ringa polisen iallafall?
Det är fullt förståeligt, och jag vill säga typ "kämpa, vi stöttar!" men det är ju egentligen inget annat än ord. Men jag tror att du orkar ändå med hjälp av vänner och familj nära, och ffa med hjälp av minibananen!Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.
Du orkar för att du måste.Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.
Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.
Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.
Förstår det!! Har följt denna tråden "på avstånd" ett bra tag, och finner inte ord för vilken jubelidiot barnets far beter sig som!Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.
Ta en dag i sänder. När man ska bestiga ett berg, gör man det inte i ett svep, man gör det i etapper.Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.
Precis som alla andra skriver så kommer du att fixa det här, det kan kännas helt oöverstigligt och omöjligt men på något sätt kommer man ut på andra sidan. Vi finns här bakom dig! Jag säger som flera andra, finns det något vi kan hjälpa dig med helt handgripligt?Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.
Rent konkret, vad behöver du för att kunna åka bort ett tag, t.ex hem till dina föräldrar?Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.
Ja självklart kan Buke hjälpa till!! "Vi" är ju experter på detRent konkret, vad behöver du för att kunna åka bort ett tag, t.ex hem till dina föräldrar?
Hästvakt? Hur många hästar rör det sig om? Kanske finns det nån bukefalist i din närhet (som är var?) som faktiskt har möjlighet att förvara dem åt dig ett tag...
Nån som åker till ditt hus och kollar så det står kvar? Något annat?
Du är mitt i det, du har klarat massor hittills och kommer att fortsätta klara det.Usch har ont i magen. Just nu vet jag inte hur jag ska orka ta mig igenom allt detta.