krambanan
Trådstartare
Herregud @krambanan! Jag började nästan gråta av att ligga i sängen med bebis och läsa ditt inlägg. Stackars stackars minibanan och stackars stackars dig! Hur ser din plan ut i det närmaste? Jag håller med de som säger att du måste se till att slippa träffa den där människan och att dottern ska slippa det med. Hoppas innerligt att han plockas in omgående för han låter riktigt farlig. Har du möjlighet att vidta några åtgärder för skydd i ditt hem? Larm med kamera kanske? Kan hjälpa dig att kolla runt bland bolagen om det behövs, har ganska mycket erfarenhet av sånt. Det ska ju naturligtvis inte behövas men det kanske är en bra åtgärd för din trygghet? Du känner honom bättre än oss.
Ska kolla upp larm imorgon. Min bror jobbar med sånt. Han rekommenderade ett med överfallsknapp.
Annars är planen att prata med alla myndigheter och sen låta dom göra sina jobb. Mamma kommer stanna här och kommer nog följa med henne upp ett tag när jag har möjlighet.
Massor av styrka till dig! Du ska veta att du helt sanslöst klar I huvudet! Full av beundran!
Du skrev här att du fick igång inspelningen; hörs det något på den eller slog den av, ljudet är för dåligt? Tänker en inspelning där man hör minibananen gråta, han hotar dig med vedträn samt kompisen med hagelbössa bör ju tala ganska högt I en rättssal....
Jag har inte lyssnat. Borde kanske men orkar inte. Så lämnar över allt som det är till polisen. Ev får min kompis lyssna först. Men hoppas verkligen det mesta hörs iallafall.