@Lovisaleonora Ja det räknar jag absolut med.
@Tora Nä visst är det konstigt? Speciellt när det enda jag behövde göra enligt honom var "att sluta bråka". Att jag kan med att vara så otacksam när han är så snäll?
@Nethril Lät som en härlig kille. Visst är det lustigt hur allt kan vändas till att handla om dom och bara dom? Det värsta exemplet jag har var när min pappa oväntat gick bort. Vi åkte upp till pappas hus dagen efter tillsammans och mötte upp min familj där. Sen var vi där ett par dagar och grejade lite. Sen när vi skulle hem igen så hinner vi knappt 5 mil (vi hade ca 30 mil hem) innan han har startat värsta bråket och gjort slut för HAN hade haft så TRÅKIGT (han satt och glodde på sin mobil i en fåtölj hela tiden vi var i pappas hus och frågade inte en enda gång hur det var med mig eller om han skulle hjälpa till med något). Sen satt han resterande 25 mil och tjurade och sket totalt i att jag var helt förstörd och grät som ett barn. Han har aldrig bett om ursäkt för det efteråt heller. Att tänka på den händelsen får mig att styra tillbaka på rätt kurs rätt snabbt igen när jag vacklar.
Nä ränderna verkar inte gå ur. Jag är varken först eller andra tjejen han betett sig likadant mot har jag fått reda på...
Men herregud! Det finns många nötter i världen men din exkarl tar verkligen priset