Wow...! Jag hoppas verkligen att allt går din väg nu! Heja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, TS har en rätt imponerande stor fanclub numeraFöljt i tysthet jag med men vill säga att fasen så snyggt skött av dig Din hantering av honom när ni skulle iväg till advokaten var imponerande stark! bravo!
Han har helt enkelt den läggningen. Det är så oändligt mycket lättare att vara offret. Han är inget annat än en ynkrygg (älskar det ordet ) som inte trodde att du skulle vara så handlingskraftig som du är. Så blev det plötsligt verklighet istället för, som han antagligen hade "planerat", en stackars gravid flickvän som ber på sina bara knän att han ska ta henne tillbaka (i äkta 1800-tals-stil). Vad snopet Jag tycker verkligen att du visar stor handlingskraft och mod! Visst är det säkert ledsamt på sitt sätt, men du vet ju själv att detta inte är mannen du vill dela ditt liv med. So keep going girl!!!Tack!
Jättesöta. En bra dag kan jag tycka lite synd om honom för uppenbarligen mår man inte något vidare när man beter sig som han gör. En sämre(bättre?) dag vill jag bara att han ska försvinna från jordens yta för alltid.
Med Buke i ryggen så blir man stark/are. Det har det visat sig inte bara en gångHan har helt enkelt den läggningen. Det är så oändligt mycket lättare att vara offret. Han är inget annat än en ynkrygg (älskar det ordet ) som inte trodde att du skulle vara så handlingskraftig som du är. Så blev det plötsligt verklighet istället för, som han antagligen hade "planerat", en stackars gravid flickvän som ber på sina bara knän att han ska ta henne tillbaka (i äkta 1800-tals-stil). Vad snopet Jag tycker verkligen att du visar stor handlingskraft och mod! Visst är det säkert ledsamt på sitt sätt, men du vet ju själv att detta inte är mannen du vill dela ditt liv med. So keep going girl!!!
Inte bara ynkrygg, en äkta loser (det ordet gillar jag). Han kommer att förbli en loser resten av sitt liv för han fixar inget annat, jag har stor erfarenhet av den människotypen så det kan jag nästan garantera. Där kan man snacka om att sticka på offerkoftan som om det vore en tävling när det en gång brakar för sådana personer och dom gör absolut ingenting för att undvika det heller, dom fortsätter ljuga och dupera omgivningen eller försöker hota omgivningen i en allt snabbare takt tills sanningen hunnit ikapp, då flyr dom som en strykrädd hund. Jag har sett båda sorterna på nära håll tyvärr.Han är inget annat än en ynkrygg (älskar det ordet )
Inte bara ynkrygg, en äkta loser (det ordet gillar jag). Han kommer att förbli en loser resten av sitt liv för han fixar inget annat, jag har stor erfarenhet av den människotypen så det kan jag nästan garantera. Där kan man snacka om att sticka på offerkoftan som om det vore en tävling när det en gång brakar för sådana personer och dom gör absolut ingenting för att undvika det heller, dom fortsätter ljuga och dupera omgivningen eller försöker hota omgivningen i en allt snabbare takt tills sanningen hunnit ikapp, då flyr dom som en strykrädd hund. Jag har sett båda sorterna på nära håll tyvärr.
Med Buke i ryggen så blir man stark/are. Det har det visat sig inte bara en gång
I natt har han nog tagit av sina Tradolan tror jag (Jag kallar dom trala-la för han blir alltid så snackig och fjäskig och så brukar han få ångest över saker han gjort när han tar dom). Han har dels delat en film om att man ska uppskatta sin flickvän innan det är försent och kommenterat en gammal bild på Facebook som jag la upp på min förlovningsring efter vi förlovade oss. Han skrev "det var en bra dag". Så nu får jag en massa grattis på den bilden av folk som inte ser att det står 2011! Yay...
Ta bort/dölj bilden...du löser sådant här efterhand, precis som du löst allt helt fantastiskt bra hittillsI natt har han nog tagit av sina Tradolan tror jag (Jag kallar dom trala-la för han blir alltid så snackig och fjäskig och så brukar han få ångest över saker han gjort när han tar dom). Han har dels delat en film om att man ska uppskatta sin flickvän innan det är försent och kommenterat en gammal bild på Facebook som jag la upp på min förlovningsring efter vi förlovade oss. Han skrev "det var en bra dag". Så nu får jag en massa grattis på den bilden av folk som inte ser att det står 2011! Yay...
Förlåt men
Kan man inte plocka bort bilden? Eller göra den privat?
Låter som han försöker få dig att få dåligt samvete för hela situationen och nu är det synd om honom
Och inte verkar jag tigga och be om en chans till än heller.
VaaaaJo jag får nog göra den privat så bara jag kan se den.
Japp precis så är det. Samt att dagarna som är kvar tills jag tar över huset sakta börjar gå mot sitt slut och han börjar nog få panik då han inte längre har kontrollen på något. Och inte verkar jag tigga och be om en chans till än heller.
I natt har han nog tagit av sina Tradolan tror jag (Jag kallar dom trala-la för han blir alltid så snackig och fjäskig och så brukar han få ångest över saker han gjort när han tar dom). Han har dels delat en film om att man ska uppskatta sin flickvän innan det är försent och kommenterat en gammal bild på Facebook som jag la upp på min förlovningsring efter vi förlovade oss. Han skrev "det var en bra dag". Så nu får jag en massa grattis på den bilden av folk som inte ser att det står 2011! Yay...