Nyheter i hingstreglementet

cirkus

Trådstartare
Reviderat hingstreglemente

Några spännande nyheter.

jag gillar att det är linjär bedömning som också kommer att bli officiell

Intressant och bra att hingstarna som kommer in på prestation/direktkvalade också måste delta i hingsttävlingarna. Hoppas bara att hingstägarna också tycker det, men för oss stoägare är det ju mycket bra

Också intressant är att de som visas på prestation bara behöver ha uppnått kraven EN gång på vägen om jag tolkar det rätt så betyder det att de kan ha uppnått prestationskraven som till exempel 5-åring men inte som 6-eller 7- åring och sen visas som 8-åring.
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 169
Senast: TinyWiny
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
36 958
Senast: monster1
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 503
Senast: Milosari
·
Avel Besvikna är nog bästa beskrivningen när vi lämnade hingstvisningen. Ett bra upplägg, förberedda ekipage och trevliga hingstar. Så varför...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 865
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Tips på bra skomakare!
  • Dressyrsnack 17
  • Bada med häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp