Nybyggetritten

F

fuxen

Det är nu endast nio arbetsdagar kvar till sista anmälan enligt nationellt proppen. Den internationella proppen har ännu inte synts till, det börjar bli riktigt dåligt...:smirk:
Någon som vet något??
Kostnad, sista anmälan, uppstallning tors-sön el fre-sön

Sv: Nybyggetritten

Du får skicka ett mail till Gisela på ridsportförbundet om du vill ha propositionen till de internationella klasserna.

Sv: Nybyggetritten

Som macken 22 säger, proppen till FEI klasserna har inte kommit till ridsporförbundet ännu. Gisela skulle skicka dem så fort hon mottagit dem från FEI. Konstigt att de inte kommit...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 626
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 449
Senast: lizzie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 454
Senast: Whoever
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 801
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar