Nya utevoljären

gadriel

Trådstartare
Sen ett par månader bor Ofelia och Alfred ute i trädgården och verkar trivas bra men att ha koll på vilka som kommer och går. Just för tillfället är det lite dåligt med grenar i buren, ska ta ett krafttag i veckan och fixa det lite bättre men så här ser det ut från 3 håll iaf:

gojbur1.gif

gojbur2.jpg

gojbur3.jpg

Ofelia

ofelia1.jpg

Alfred

alfred1.jpg

Sv: Nya utevoljären

Åh, så otroligt läckert bygge! Så himla smart att bygga en uteplats intill. Snyggt blev det också.

Antar att fåglarna gillar den också, måste ju vara som en dröm för dem..! :)

Åh, så otroligt läckert bygge! Så himla smart att bygga en uteplats intill. Snyggt blev det också.

Antar att fåglarna gillar den också, måste ju vara som en dröm för dem..! :)

Ja man måste ju kunna sitta å fika å titta på dom också :) Eller ja, det är mer dom som kollar på oss och tigger fika.;)

Jo de verkar trivas väldigt bra. Känns skönt för dom att få riktigt solljus på sig.

Åh va fin:)
tänk om alla sällskapsfåglar kunde ha så fina sommar burar..

Åh, är det morhuvade papegojor du har? Har alltid tyckt de verkar himla trevliga! Hur hanterar de grannkatterna, nu när de bor ute?

Åh, är det morhuvade papegojor du har? Har alltid tyckt de verkar himla trevliga! Hur hanterar de grannkatterna, nu när de bor ute?

Det är två brunhuvde papegojor, men dom är i samma familj som morhuvad och meyers, ser nästan likadana ut men ska vara lite mildare i temperamentet.

Vi har själv en katt som Ofelia gärna biter i nosen eller tassen om hon får tillfälle så katten hålelr sig helst borta från buren. Grannkatter är här knappt men de får sig nog också ett nyp i nosen om de blir för närgågna.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 043
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 006
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar