Sv: Nya regler om max utevistelse från Jordbruksverket.
ehh???
Vem har sagt att mina går ute en och en?? Det är nog något du fått för dig. Jag hade varit väldigt glad om vi haft möjlighet till kuperade hagar, men där jag bor är det platt inga backar här inte.
Och ja mina springer inte omkring som galningar eller hysteriska, visst fullblodet jagar på tysken ibland och rejsar, men det hör till ovanligheterna när han rids och tränas för fullt.
Migo skrev:du säger att dina hästar bara står och hänger i hagen...fråga, har de stora kuperade hagar och hästkompisar, eller står de ensamma i små grusrutor?
klassfråga...jag vet inte, bor själv utanför en större stad, och tar emot inackorderinger...vi har stooora hagar, men är ändå bra mycket billigare än stallen där de bara erbjuder små grusrutor och en box!
så klassfråga...nej, snarare snobbvarning på de som vill ha sina porslinshästar ensamma i isolerade celler
man kan ju inte släppa ut dem TILLSAMMANS, då kan de ju få vara hästar....
ehh???
Vem har sagt att mina går ute en och en?? Det är nog något du fått för dig. Jag hade varit väldigt glad om vi haft möjlighet till kuperade hagar, men där jag bor är det platt inga backar här inte.
Och ja mina springer inte omkring som galningar eller hysteriska, visst fullblodet jagar på tysken ibland och rejsar, men det hör till ovanligheterna när han rids och tränas för fullt.