Alltså, vi är alla skyldiga att veta hur lagen ligger. Det är alltså inget man kan skylla på om man blir "fasttagen" men, det är ju knappast så att alla, varken här inne eller på annan plats, kan hela lagen utantill samt alltid har koll på när den ändras.
Den som säger att den har det är inte sanningsenlig.
Jag har hört det här inne på "nyhetssidan". För övrigt håller jag mig inte uppdaterad med nyheter varje dag. Eventuellt en gång i veckan men knappt det.
Sitter inte och surfar rubriker eller går in på någon av dags- eller kvällstidningarnas sidor, prenumererar inte heller.
Travsport, inte intresserad. Tidningen ridsport har jag slutat med då den blev skittråkig. Hippsons nyhetsbrev får jag men ärligt talat, det är så mycket skit och så många gånger per vecka att jag slänger dem direkt.
Jag är redan registrerad sedan förut på JBV med e-mail, bank-id och SE-nummer vilket man kunde få tro att man blir uppdaterad om viktiga laguppdateringar som fågelinfluensan, registrering av fågel och häst. Från den källan borde fanimej dessa uppdateringar komma ändå.
Speciellt om man är registrerad. Jag har dessutom registrerat min mail för att få uppdateringar om just fågelinfluensan men trots bekräftelse på registrering har jag inte fått ett enda mail sedan registreringen vid årskiftet.