Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samtidigt hanterade jag det nog så bra jag kunde, jag ringde vänner och sökte stöd.
+ Lejonelle.
Tack! Idag har jag landat lite mer, fick stöd från vänner på avstånd och plats, hade ett redigt gräl med exet som slutade bättre och sen lite halvsnårig sömn. Jag åt godis halva natten, men det fick helt enkelt vara så.
Idag åker personen iväg för att försöka fira midsommar så jag ska ta mig en lång dag i stallet, djur är så bra terapiSlappna av och bearbeta beskedet lite. Efter helgen åker jag dit och hälsar på.
Härliga mål! Jag hoppas verkligen du kommer dit!
Ilaca: Jag kände att jag behövde pepp och tänkte att det säkert finns flerKul med ny hemstad! Det var verkligen ett lyft för mig för många år sedan (sen att jag misslyckats här med i omgångar gör inte att det var fel beslut att flytta hit). Om du hamnat i trakterna kring Jkpg kan du ju höra av dig nån gång om du vill!
Så sätt upp rimliga och nåbara mål. Ha en långsiktig planering men också en kort - typ vad ska jag uppnå denna veckan? När du nått dit, klappa dig själv och känn stolthet.
Jag bor ca 3-4 mil utanför Jkpg om du vill ha fikakkompis eller nåt framåt![]()
Jag lovar att hejja på dig också![]()
Det vill jag gärna! Jag kommer att vara borta ett par veckor nu, men jag återkommer gärna i augusti!
Hur mår du Pancakes? Tänker på dig!
Tycker vi ska försöka hålla liv i den här tråden för att peppa varann![]()
Hur går det för dig?
Var i Småland bor du? Jag har missat om du skrivit det.