Nya Connemaratråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya Connemaratråden!

Jisses vilket hopp! :D

För att uppdatera lite, håll tummar och tår!

Torsdag: Klubbmästerskap dressyr

Lördag: Lokal dressyr LC och LB

:laugh:

Idag har vi firat födelsedag gånger tre.

Denna fröken fyller 1 år:
398199_10150804496603652_540403651_9698214_70762888_n.jpg

Denna dam fyller 20 år:
5097_115750486101_598856101_2771186_4186907_n.jpg

Denna tjej fyller 7 år:
554945_10150910122446102_598856101_12580544_1812431043_n.jpg

WOW! Grattis till alla!! Och icke att förglömma, min B-ponny jag hade men inte har kvar, fyller hela 3 år idag hos sin nya ägare :D

Och apropå dressyren... Idag har vi haft träning, det glömde jag säga... Och.. FAN vad det är svårt att rida. På riktigt alltså!!
Hujedamig hur ska tävlingarna gå ;)

I morgon blir det longering över studs, hovslagare och stora vårbadet! (om jag lyckas få min lampor klara på jobbet så att jag kommer ifrån i tid)

kl

ja Nisse hoppade hela banan sådär.. riva är ingen favorit om vi säger så;)

Apropå födelsedagar så fyllde Q 8 år i går :) Påse morötter fick han o ett mkt trevligt dressyrpass i ridhuset. Han uppskattade morötterna mest.

Och.. FAN vad det är svårt att rida. På riktigt alltså!!
Hujedamig hur ska tävlingarna gå ;)

Tänk att jag upptäckte detsamma på vår träning i söndags. :p
Har en kompis som brukar säga "idag är hästen dyr" när det har gått bra på träning så jag kontrade med att säga "idag är jag väldigt billig". :rofl:
Näst gång kommer det gå mycket bättre!

Annars har vi faktiskt haft en period helt utan dramatiska händelser på ridturerna vilket känns bra.

Hehe, jag kanske ska kolla igenom säljes-annonserna om nu kusen har fått för sig att göra sig av med mig efter mina misslyckanden.

"Snäll fodervärd säljes till någon som vill ha en ryttare att lulla i skogen med. Är omtänksam och har hjärtat på rätt ställe men är ngt ur kondition för tillfället. Ej någon ryttare för de högre klasserna men har kapacitet för lätta klasser med lite träning. Bra pris vid snabb affär. Kan också tänka mig byte mot ryttare med god balans och hyfsad ridkänsla. " :rofl:

Jag är skaraborgare! :) dock inte tävlingsintresserad men det skulle ju ändå vara väldigt kul om nått ordnades :) min mara är förresten ue pommac :) bor strax utanför Mariestad.

Titta här! Han kan minsann skutta lite ändå den lille busen. Ägaren som rider och därför är ryttaren suddad. :)

R1.jpg

Connemaraväst annordnar ju en resa som går i smålandskrokarna nu. Vi kanske kan ordna en västgötaresa?
Vore kul att se en bild på din pålle. Eller finns det längre bak i tråden?

Ja det låter helt klart intressant :) vart finns du? Ja min lilla Zacke finns lite överallt i tråden :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
275
· Visningar
5 384
Senast: pepp
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 786
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar