Nya bilder.

attempt

Trådstartare
Här kommer lite nya bilder på min pärla, dock bara i stillastående.
Till hösten kommer vi förhoppningsvis ut på tävlingsbanorna.

Pict9056.jpg

Pict9055.jpg

Pict9054.jpg

Pict9057.jpg

Pict9053.jpg

Pict9063.jpg

Sv: Nya bilder.

Oj...vad fin hon har blivit. Ser verkligen "vuxen" ut nu.:)
Jättefin...ska bli kul och se er ute på banorna sen

Hehe.. alla i stallet undrar vart bebisen tagit vägen som kom förra sommaren :D

Det ska verkligen bli roligt att börja tävla, idag ska vi börja träna för en ny tränare i trail, så våran första tävling blir troligtvis just trail.

Shit va snygga ni är! :D Då får vi åka på tävlingar tillsammans i höst!
Snart får vi väl käpa en lastbil så vi kan knö in hela stallet :P
Är det ngn som inte provat på western nu?! :rofl:

Söta :D

Hihi vilken söt tofs som hänger i sadelgjorden :D

Haha, här kommer Team algustgården med ett gäng tokiga hästar och ryttare ;) Klart vi ska ut och tävla ihop i framtiden.
Hur gick träningen för Liz? Jag hann inte stanna kavr och titta..

Jag som ville få med alla ut på tävlingen redan den 13... Är sjukt nervös! Men tjerna på Foss-Toss hänger med iaf:) Jag tog bilder igår när du sidepassa Rebecca, filmade dessutom en del:smirk: Ni var jätteduktiga ju!!!

jättefin! hoppas det går bra på träning:d

jadu jag skulle rida på en hand men kunde inte kontrollera tyglarna :D känns sådär bra eftersom jag ska tävla om en vecka :rofl: ahah får nog ta tränsbett då. Tror inte jag fortsätter rida för henne dock. Kan lika gärna träna trail med Kristers hjälp :) Vad tyckte du själv?

Haha, men det gör inget om man gör bort sig lite, bara ni har roligt tillsammans ;) Jag ska komma och titta på er.
Hm, jag tyckte att träningen var bra. Jag tror att det kan vara en bra grund att stå på, eftersom man lär sig sig att flytta alla delar på hästen, kontrollera den, och lära hästen att vara lugn och ta ett steg i taget osv.. Jag kommer forsätta träna för henne, och för min andra tränare (Susanne.)

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 675
Senast: Badger
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
16 17 18
Svar
354
· Visningar
23 484
Senast: Reville
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 516
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar