Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Jättefin! :)

Kl

Min lilla tjej, frieserkorsning 2,5 år var i paddocken häromdagen.
Hon har blivit så fin och lagt på sig fint sedan hon kom till mig för 2 månader sedan kantig och lite i underhull :love:

1458488_10202359243758521_371076970_n.jpg

Första promenaden med träns, lite grynig bild från IG dock.

f850cd5a545011e3a0fb12e17bb388ef_7.jpg

*KL*

Min klubb, med mig och en kompis som initiativtagare, ordnade en rosa bandet ritt i lördags :) Tror det var från just den här tråden jag fick idén för det var ett gäng som hade gjort så :)

13 ekipage var vi + fotfolk. Vi red en tur och sen fikade vi efteråt. Alla pengar går direkt till Cancerfonden.

Självklart var alla rosaklädda! Här är jag och min fina häst :)

1480783_10201092527982307_599442405_n.jpg

Alltså jag gillar den bättre än Kakan:o (om man nu ska hålla på och jämföra). Ser jättekäck ut!

Jazzen: Alltså frieserkorsningar är inte så tokiga! Dom får fin hals och resning, men får lite bättre ridhästexteriör:). Vad är det mer än frieser i den?

*kl*

Senaste på mina:
1474424_10201829309206319_577047412_n.jpg

Roligt att höra! :)
Hon är stor, ca 172 redan och högrest men otroligt snäll och slår nästan knut på sig själv för att vara till lags :)
Hennes mamma var ett halvblodssto som tävlat MSV dressyr, efter Testarossa.
Hoppas på en trevlig ridhäst med fint steg :)

Härlig bild på er förresten! :)

+lisa

Han är verkligen alla sagors springare :love: Vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt att Olga inte fick hovskägget.. Färgen lär hon få, och storleken har hon redan fått (184cm), men hovskägget lyser med sin frånvaro. Det blir mindre att hålla rent dock :p

Han är jättekäck! Kakan kommer alltid ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta men jag måste erkänna att Lax han har vissa egenskaper som är bättre. Hn är betydligt bättre mentalt, har lättare för sig ridmässigt och är mer säker i sig själv.

Idag blev han klippt för första gången i sitt liv, var helt obekymrad precis som alltid :)

Dök upp en fläck på magen :p

Efter dagens pass :)

Finaste bilden på er!

Matmissbrukaren > Vilken söt liten bulle!

Tack till er som önskat mig grattis!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 011
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 475
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar