Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Visst är han :love:

20130707_201424.jpg

20130707_201432.jpg

*KL

En av mina: (Bettegaard's Berta) :D

aue3r6.jpg

14l6c81.jpg

2zej70n.jpg

Ledsen för att bilderna blev felvända, märkte de då jag laddat upp alla, hoppas det inte stör allt för mycket... O_o

Kanske någon gång i framtiden, han funkar iaf väldigt bra att styra med en hand i galopp: :)

DSC_3429.jpg

Han påminner så mycket om min Santos, jättefin!

Kunga Kakan har visat framötterna på terrängbanan, han har hjärta av guld min fining!

Fattar inte hur du vågar :D

---

Jag köpte egen häst igår. Har varit utan i ca 5år nu (hade en travare e. Tap In) Har haft medryttarhästar och fortsatt ridit men hela tiden drömt om att kunna skaffa egen igen. Men då ska jag ha fast jobb, bra ekonomi och tid och det känner jag att jag har nu.
Så jag köpte mig en valack -11, Edelbluthaflinger (haflinger med arab i, ingen godkänd ras här i sverige)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 959
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 690
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 462
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar