Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Visst är han :love:

20130707_201424.jpg

20130707_201432.jpg

*KL

En av mina: (Bettegaard's Berta) :D

aue3r6.jpg

14l6c81.jpg

2zej70n.jpg

Ledsen för att bilderna blev felvända, märkte de då jag laddat upp alla, hoppas det inte stör allt för mycket... O_o

Kanske någon gång i framtiden, han funkar iaf väldigt bra att styra med en hand i galopp: :)

DSC_3429.jpg

Han påminner så mycket om min Santos, jättefin!

Kunga Kakan har visat framötterna på terrängbanan, han har hjärta av guld min fining!

Fattar inte hur du vågar :D

---

Jag köpte egen häst igår. Har varit utan i ca 5år nu (hade en travare e. Tap In) Har haft medryttarhästar och fortsatt ridit men hela tiden drömt om att kunna skaffa egen igen. Men då ska jag ha fast jobb, bra ekonomi och tid och det känner jag att jag har nu.
Så jag köpte mig en valack -11, Edelbluthaflinger (haflinger med arab i, ingen godkänd ras här i sverige)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 077
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 218
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?