Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket! Hon börjar växa till sig lite och börjar se riktigt fin ut. Även om hon inte rör sig i närheten av vad hennes föräldrar gjorde. Får hoppas på att hon kan hoppa.
Lite vinäger finns det i henne! Hon är en självständig kvinna.
Hennes mamma var verkligen en dröm. Saknar henne otroligt mycket!
Tror att det är lite lika för mig. Jag vet inte om jag skulle haft en häst kvar om det inte vore för att Storm är Stellas dotter. Men ja, kan inte tänka mig att sälja henne tror jag. Hon är ju Stellas.
Liten är hon ju dock. Maxad C-ponny, så vi får väl se om jag känner mig bekväm med att rida. Har åkt några meter och hon är sockersnäll det lilla djuret! Får banta lite mer så att jag känner att jag kan sitta på henne med sadel i trav och galopp nästa år.
Var ute och tittade till henne igår. Mina fina kom överens när det gällde att leka lite i alla fall.
men hon är ju bara 2 år? maxad c redan hon kommer ju lätt bli en D-ponny som sin mor, kanske ingen maxad men d-ponny lätt de tror jag alla gånger=)
Mamma var supermaxad d-ponny. Det är stor skillnad på liten d och stor d. Men luffa i skogen kan vi ju göra! Men det kommer ju troligen inte se estetiskt vackert ut. Men så länge min vikt inte är för tung så går det ju bra. Jag har bra balans, eller ja, hade bra balans. Vet inte om det sitter kvar. Har inte ridit sedan i våras.