Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ailie gör "jag tror att det börjar vankas mat så nu blir jag uppspelt"-vevet med armarna samtidigt som hon börjar flämta :love:

Åh vad jag saknar de där mat-flämtningarna :love: Det har Rasmus slutat med nu, han attakerar istället, nappflaska, bröst som sked han ser ut som en utsvulten tiger som någon håller fram ett köttben åt :rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Undrade nästan vart du tagit vägen, men du har väl fullt upp med bebisen kan jag tro :love:

Såg att vaggan blev vit tillslut :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*
Har fortfarande inte hittat sladden till kameran, men jag hittade en att låna :)

Min lilla rumpnisse lyckas alltid se väldigt bekymrad ut, men för det mesta är hon en gladskit.

Här visar hon rätta hårdrockartakter :D
P1000287.jpg

Nybadad
P1000290.jpg

Gosar i filten
P1000295.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
Måste bara säga att alla har så himla gulliga barn. Det är så härligt också att det riktigt lyser igenom i inläggen hur underbara man tycker att ens telningar är.:love:





Här kommer ett par bilder till från samma badtillfälle:

DSC_0609pb.jpg


CSC_0649pb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vi hade en sån underbar morgon! Efter det sedvanliga blöjbytet vid
6-tiden och efterföljande lekstund i sängen somnade vi om under amningen o sov till 9.30! Uuuuuunderbart för trött liten mamma :love: Vi myste o kom inte ur sängen förräns klockan var 10... :o

bild082.jpg


bild078.jpg


Sen åt vi frukost vid 10.30, vid den tiden brukar vi annars äta mellanmål efter Adams förmiddagstupplur!

bild091.jpg


och nu sitter vi vid datorn i vårat något.. ähum.. stökiga o fullbelamrade "kontor"..

bild093.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
Ja man blir ju inte MINDRE bebissugen av att titta här ... har någon en tidsmaskin .. ? Orkar inte vänta 8 veckor till innan jag får fota min skrutt :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!


hahaha ja!:rofl: du la märke till knapparna :D De är till butiken på andra sidan dörren med GB-handduken på. Vi hyr ut lokalen och det har hänt ett antal ggr att man nära nog skitit på sej när man suttit här i mörkret på kvällen i sin egen lilla värld framför datorn och den dörren far upp helt plötsligt och en hand sträcks in för att tända (där sitter alla strömbrytare till hela lokalen.. :crazy:). Vi hade tänkt flytta strömbrytarna men nu har vi ändå sagt upp hyresgästerna o ska ha lokalen själva så då skiter vi i det..
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*



Vad många fina bilder det har kommit in på bara ett dygn:), jag sitter här och bara njuter av era små bebisar och småbarn! Underbart att komma "hem" till buke och få se alla sötnosar:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Rasmus blir 4 månader idag :love:
62 cm lång, 6380 gram och ett huvudomfång på 40,5
phpdmpqcm.jpg


Vem har sagt att man måste ligga en handduk och mitt i gymmet? Mycket roligare att göra så här.
phpvbf1wb.jpg


Ute och flyger, det enda just nu som får honom att verkligen skratta super högt :love:
phpsqf9td.jpg


Åh, jag har en underläpp å suga på oxå.
phpemh7j6.jpg



Lägger till en bonusbild och kan meddela att vi just nu har landets sexigaste katt, med rakade bollar :rofl: (dvs han är numera en "det")
La Rasmus för att sova middag och det tog väl 1 sekund så låg även Biggles där.
phpw8czty.jpg

Han gick inte ens upp och åt när de andra katterna fick mat!!
 
Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vår katt ser till att hålla sig långt från barnen, alternativt klöser...
Alde är jättesnäll, men katten är lite halvvild, vilket har fått till följd att Alde är rätt osäker på katter.
Kan vi få låna din katt lite?





Idag har Idun legat naken på golvet framför pelletskaminen, och gosat.
CSC_0667pb.jpg


Tittar begrundande på Skalis:

DSC_0668pb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vem har sagt att man måste ligga en handduk och mitt i gymmet? Mycket roligare att göra så här.
phpvbf1wb.jpg


Ute och flyger, det enda just nu som får honom att verkligen skratta super högt :love:
phpsqf9td.jpg

Underbart!
Saga ligger aldrig "på rätt sätt" i gymmet.. Och flyga är ju bara för roligt!!! Idag flög hon med min systers bonusdotter.. Det blev en spya i ansiktet på den stackars 14 åriga skruttan.. :rofl: Jag varnade henne innan!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

hahaha ja!:rofl: du la märke till knapparna :D De är till butiken på andra sidan dörren med GB-handduken på. Vi hyr ut lokalen och det har hänt ett antal ggr att man nära nog skitit på sej när man suttit här i mörkret på kvällen i sin egen lilla värld framför datorn och den dörren far upp helt plötsligt och en hand sträcks in för att tända (där sitter alla strömbrytare till hela lokalen.. :crazy:). Vi hade tänkt flytta strömbrytarna men nu har vi ändå sagt upp hyresgästerna o ska ha lokalen själva så då skiter vi i det..

Ursäkta, men ha ha ha :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 797
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 938
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp