ny voffsing

miamiSwing

Trådstartare
Idag fick ja hem den nya familjemedlemmen! :)
brun/vit eng springer spaniel :) Helt klart bedårande söt :)
Ska ha han till lydnad, spår, agility o även utställning.

Ingen mer som nyss fått hem sin valp?

Sv: ny voffsing

this_thread_is_worthless_without_pics.gif

bilder ska ja försöka komma med i morgon o de kanske andra som fått hem sin valp som har bilder.

Jag fick ju hem vovve i förrgår, men det vet du ju redan ;) inte valp men ny hund iaf, en randig studsboll :D man kan säga som en valp, inte van vid familjeliv förmodligen o ska lära sig allt nytt nu ju som en valp. Väl inskolad på o sova i soffa o säng har han hunnit blivit allt iaf ;)

DSC00024.jpg

Det står att han är 2 år i passet hans, så vi säger att han är 2 =)

Men det känns som att han kan vara yngre, men det blir nog lättare att uppskatta med tiden när han visar sitt rätta jag. Han sittkissar enbart fortfarande och är lixom ung o gänglig i kroppen, o till sättet är han lite sådär tonnårsflummig ;) Men det är ju så stora omställningar för han ännu så det kan ju vara osäkerhet som ter sig i dom uttrycken =)!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 261
Senast: Milosari
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 626
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 826
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 842
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Knäckemacka
  • dubbla efternamn?