Ny soffa, för lång?

Vi har också soffan framför element, men ser till att vi har ett glapp om ca 20-30 cm mellan soffa och element. (Eller noll efter att barnen satt sig då de tenderar att hoppa in i soffan i stället för att sätta sig, tillhör min kvällsrutin att släcka lampor och dra fram soffa :D)
Distansklots. Träbit med hål/formad kant för soffbenet i en änden. Häfta en bit vadmal e. dyl. på kanten mot golvlisten så blir inget skav.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 825
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 121
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 507
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp