Ny sko????

ghost

Trådstartare
Vid senaste besöket på travshopen såg jag en ny modell av sko som i reklamen jämfördes med barfota, men den verkade ha bra mycket grepp.

Skummade bara lite i utlåtandena men någon tyckte att den även funkade bra fram vilket jag tycker låter underligt??? :confused:

Nu måste jag erkänna att jag är rätt usel på det där med balansering och skoning då det inte är jag som "ansvarar" för det. :p

Racer-skon

Vad tror ni om denna? Lätt är den i och för sig...

/// ghost

Sv: Ny sko????

jag tycker den verkar jättebra. har hört en del om den och passa på att kolla inom innan. verkar lovande. bra för hästar med känsliga hovar :)

Tycker också den verkar bra.
Har bestämt mig för att ge den en chans på min pålle

ser ju bra ut, men man skall alltid vara lite aktsam med greppen...men som löpsko( fast det är väl det det är menat som) så liknar den ju equine väldigt mycket.

Osökt kommer ju funderingen om den skulle passa till donnan med bakknäna? :angel:

Ska sådana hästar gå med grepp jämt eller "bara" vid racerträning???

/// ghost

Verkar ju jätte bra... men om man har en häst som går med skor så är det ju för en anledning, annars så går den ju barfota (aldså i lopp) så den passar väl som Stig sagt för som som kan gå barfota med av en eller annan anledning inte kan det...

ghost skrev:
Vid senaste besöket på travshopen såg jag en ny modell av sko som i reklamen jämfördes med barfota, men den verkade ha bra mycket grepp.

Skummade bara lite i utlåtandena men någon tyckte att den även funkade bra fram vilket jag tycker låter underligt??? :confused:

Nu måste jag erkänna att jag är rätt usel på det där med balansering och skoning då det inte är jag som "ansvarar" för det. :p

Racer-skon

Vad tror ni om denna? Lätt är den i och för sig...

/// ghost

jari provar på BR imorgon... lunchV-5 lopp 2

jari skrev:
jari provar på BR imorgon... lunchV-5 lopp 2

Jag ska ta en titt på er då :D ....hoppas på "vinnardojjor" alltså....håller tummarna för er :d

F-n också, ska på möte på jobbet så jag kan inte sitta och smygkolla på lunch-V5. :angel:

Det gjorde jag i höstas när ni startade på Valla. :p

/// ghost

Jag ska se honom live :p ....(måste ju kolla skorna ordentligt :D )

Det kommer gå kanonbra!!!Skon är väldans bra,vi har testat....
Jag spikar mej framför Tv:n,så kan du göra det samma nästa fredag..... :banana:

Då ska jag äntligen få se din Clown live....vi har en uppfödning i ett annat lopp då....håller tummarna även för er :banana:

Och självklart stenhård tumhållning till er uppfödning!!!! :bump:

Vad heter hästen? Måste juh veta vilka skor man ska hålla utkik efter :D

Till "alla"...
Kom nyss hem från stallet nu är dom på plats! :bow:
Och jag är ju sån att jag tror på god chans imorgon :angel:
Har ju inte kunnat köra intervaller på rakbanan förräns nu , utan har kört sakta sakta i backen och sen in på bana 1ggr veckan. Och det har tydligen inte räckt...
Men nu är han vässad :devil:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har nu provat en del Teknasadlar och fastnat för Tekna dressyr A-line vilken passar bra. Jag provade en sadel som var ca 4 år...
Svar
6
· Visningar
4 455
Senast: Jolo
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 555
Senast: Liten
·
Hästvård Bakgrunden: Min häst blev halt efter ett uterittspass där han gått ganska fort på en hårdare men jämn skogsväg (inte varit ute på ett...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
36 996
Senast: Toxid
·
Hästvård Jag vet inte hur jag ska göra så jag skriver här och hoppas på lite bra svar. Jag har en jätte skicklig hovis som jobbat som klinik...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 409
Senast: kryddan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10