MaddeFaxi
Trådstartare
Heej på er alla Bukemänniskor. Efter mitt senaste inlägg så kom det fram till att jag inte har en aning om vilken ras jag borde ha! Så plz hjälp mig så att det blir utrett Eftersom jag ska börja kolla upp bra uppfödare, kanske lära mig något om rasen(träffa några innan?), "boka" valp maybe?
Så snabbt kort om MIG:
18 år.
Har en ledsjukdom vid namn EDS.
Har en Golden retriver 9år, med atros.
Bor på landet.
Är ute stor del av mitt liv. (Om jag hade kunnat hade jag varit ute och rört på mig hela tiden då jag älskar att träna..)
Hunden jag söker?
Str och ras spelar ingen roll då jag älskar ALLA vovvar
Ska gärna ha vakt i sig ( Så att man känner sig säker när man ska bo själv tex)
Vill träna Agillity (på låg nivå), Lydnad, rallylydnad? Spår? Är sugen på det mesta!!
Ska gärna kunna följa med på ridturer då jag rider i princip varje dag! (Annars om liten så får den sitta i vagnen när jag kör)
MEN måste även ha en bra på & av knapp då jag kan bli liggandes i sängen pgd av värk...
Långhårig eller korthårig spelar ingen roll! (men har en förkärlek för mkt päls )
P.S Jag älskar goldens men dem har inge vakt i sig och det är något jag gärna vill ha Och helt ärligt har jag ingen aning om vilken ras som passar mig... FINNS SÅ MÅNGA
Så snabbt kort om MIG:
18 år.
Har en ledsjukdom vid namn EDS.
Har en Golden retriver 9år, med atros.
Bor på landet.
Är ute stor del av mitt liv. (Om jag hade kunnat hade jag varit ute och rört på mig hela tiden då jag älskar att träna..)
Hunden jag söker?
Str och ras spelar ingen roll då jag älskar ALLA vovvar
Ska gärna ha vakt i sig ( Så att man känner sig säker när man ska bo själv tex)
Vill träna Agillity (på låg nivå), Lydnad, rallylydnad? Spår? Är sugen på det mesta!!
Ska gärna kunna följa med på ridturer då jag rider i princip varje dag! (Annars om liten så får den sitta i vagnen när jag kör)
MEN måste även ha en bra på & av knapp då jag kan bli liggandes i sängen pgd av värk...
Långhårig eller korthårig spelar ingen roll! (men har en förkärlek för mkt päls )
P.S Jag älskar goldens men dem har inge vakt i sig och det är något jag gärna vill ha Och helt ärligt har jag ingen aning om vilken ras som passar mig... FINNS SÅ MÅNGA