bigganl
Trådstartare
Jag har inte varit inne på westernforumet förut. Min förhoppning var att här kanske inte var så fördomsfullt. "Ni och dom"-tankarna finns det alldeles för mycket av tycker jag. Varför kan vi inte förena oss och sluta kasta skit på de som inte rider precis som vi. Det finns så otroligt mycket fördomar och de flesta vet nog att det inte stämmer med verkligheten. det fanns minsann minst lika mycket av detta här.
Avarter finns ju inom alla grenar utan undantag. God ridning finns också inom alla grenar.
De allra flesta dressyrhästar rids inte bara i ridhus utan mycket i skogen och de får också hoppa vilket fördomarna inte säger. Hopphästarna får inte bara hoppa utan de flesta rids det mycker markarbete på. Alla westernryttare sätter inte hästens bästa främst vilket också många tror. Listan kan göras lång. Vi måste alla sluta klaga och gnälla på andra. De allra flesta vill ha en häst som är bärig, mjuk och kan ridas med de finaste hjälper.
Är det flera som tröttnat på vi och dom mentaliteten?
Avarter finns ju inom alla grenar utan undantag. God ridning finns också inom alla grenar.
De allra flesta dressyrhästar rids inte bara i ridhus utan mycket i skogen och de får också hoppa vilket fördomarna inte säger. Hopphästarna får inte bara hoppa utan de flesta rids det mycker markarbete på. Alla westernryttare sätter inte hästens bästa främst vilket också många tror. Listan kan göras lång. Vi måste alla sluta klaga och gnälla på andra. De allra flesta vill ha en häst som är bärig, mjuk och kan ridas med de finaste hjälper.
Är det flera som tröttnat på vi och dom mentaliteten?