Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet du att den ökar?När tillgängligheten för otrohet ökar så blir otroheten mer accepterad bland folket. Annars skulle den ju inte öka
Beror väl på vad man definerar otrohet som.Hur många sätt kan man vara otrogen via mobilen på?
Ja vad har det med engagerade pappor att göra?När tillgängligheten för otrohet ökar så blir otroheten mer accepterad bland folket. Annars skulle den ju inte öka
Redan 2002 varnade psykologer och familjerådgivare att sms skulle bli framtidens otrohet möjlighet. Ett pling i fickan, spänningen att inte kunna läsa sms:et när partnern var i närheten.Hur många sätt kan man vara otrogen via mobilen på?
Läs i tråden. Jag referarade ju till år 2010Hur vet du att den ökar?
IngetJa vad har det med engagerade pappor att göra?
Eller också är det precis tvärt om. Hon är sur för att han vill hela tiden ta hand om barnet, sköta all planering, handla, ta barnet till BVC, byta blöjor, mata och gosa. En riktig hemma pappa som imponerar på hennes vänner varvid dom höjer honom till skyarna. Klart hon då känner sig utanför och vill då få lite av nån vid sidan om
Var är ens den här artikeln/rapporten?
Eller också är det precis tvärt om. Hon är sur för att han vill hela tiden ta hand om barnet, sköta all planering, handla, ta barnet till BVC, byta blöjor, mata och gosa. En riktig hemma pappa som imponerar på hennes vänner varvid dom höjer honom till skyarna. Klart hon då känner sig utanför och vill då få lite av nån vid sidan om
Det var ju inte svar på frågan. Jag frågade hur du vet, dvs underlag för din hypotes. Att du skriver en massa ser jag.Läs i tråden. Jag referarade ju till år 2010
Så, när pappor börjar ta hand om sina barn blir de samtidigt otrogna? Hur kan du få ihop det? Är det här ett försök att få kvinnor tillbaka till spisen månne?I denna värld. 2010 var det endast var 10:e småbarnsförälder som var otrogen. På 10år så har otroheten fördubblats. Vilken framtida värld ska våra barn leva i egentligen. Ja, otrohet verkar alltmer bli allmänt vedertaget framöver
Fast har man ett öppet förhållande säger man nog inte själv att man är otrogen.Man får inte heller glömma alla par som inte är monogama, och ändå inte har ett öppet uttalat öppet förhållande. Otrohet sker, de kanske vet om det (lite sådär) men lägger ingen avgörande vikt vid det. Att någon är otrogen och hamnar i statistiken betyder inte att vi vet något om hur illa de inblandade parterna tycker att det är.
Jag såg någon undersökning häromdagen där 32% uppgett att de varit otrogna under året. Det stämmer nog rätt så bra.Vore intressant att se om barnfria var otrogna i samma utsträckning
Fast har man ett öppet förhållande säger man nog inte själv att man är otrogen.
Men om den ena är sur och ointresserad - varför fortsätter man förhållandet då? Vill någon vara ihop med en sur och ointresserad kvinna/man, undrar jag. ...eller kanske jag inte har förstått idén med att vara ihop med någon.För att man troligen inte får ut det man vill av att vara trogen eller så är den ene sur och ointresserad. Vem bestämmer att det är obligatoriskt att vara trogen?
Stå ut?? Det är väl inte meningen med ett förhållande - att man ska stå ut. Jag har fått för mig att förhållanden ska GE något.Jag tror ochså att otrohet är en ventil för att stå ut. Man blir uppskattad och sedd av någon annan när inte partnern gör det. Då får man ny energi som man sedan tar in i familjen och då funkar det ju ett tag till innan nästa träff