F
Flo-Jo
Sv: ´Ny hund hanhund/hanhund?
Ok är det din syn på det så ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ärligt talat tror jag de flesta här inne är mer allmänbildade i rasen än vad du verkar o vara.
Du tycker att du är en expert redan innan hunden är ett halvår gammal.....en del avancerar fort....för inte så längesen skrev du en tråd o undrade hur man skulle få hunden rumsren......DET hör till allmänbildning.
Jag håller på med mina sprinters(fullbod för löp) även går dom på hinder oh på point&point
Ärligt talat tror jag de flesta här inne är mer allmänbildade i rasen än vad du verkar o vara.
Du tycker att du är en expert redan innan hunden är ett halvår gammal.....en del avancerar fort....för inte så längesen skrev du en tråd o undrade hur man skulle få hunden rumsren......DET hör till allmänbildning.
det har inte med att folk avråder mig de klart alla får säga sitt men när jag ifråga sätter om någon har erfarenheter av det i fråga
Vi kan lika gärna läga ner deta...
Jag ska åka upp på Lördag och hämta hunden.
Sen dom som är intresserade kan ju få info för övrig pallar jag inte med dena tråden mer det var ett fett misstag att dra upp deta överhuvod taget.