Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen jag slutade rida för åtta månader sen har mitt liv varit lite halvtrist och tråkigt. Jag slutade av lite olika anledningar men främst för att det tog för mycket tid att åka fram och tillbaka till stallet, och det var svårt att kombinera med mina studier. Men nu känner jag att jag inte gör så mycket annat än att plugga och jag saknar något som förgyller min vardag lite. Så jag behöver en ny hobby, men har ingen aning om vad som ska bli min nya hobby
Helst av allt skulle jag vilja köpa en egen häst Men jag har varken tid eller råd, och jag planerar att åka iväg på utbytesstudier om ett halvår så det känns som en dålig idee.. Så jag behöver tips och inspiration, vad kan man göra när man håller på med hästar? Som tar lite lagom lång tid, är ganska flexibelt och livar upp mitt liv lite
Ja det stämmer braCoolt.... var du nere med Zoom fotoresor och Brutus Östling? Har själv redan preliminärbokat Mana Pools i Zimbabwe för 2018
I de perioderna i livet jag inte har haft häst har jag lagt tiden och pengarna på mig själv istället. Jag har tränat med PT, jag har gått roliga kurser (fast det är sjukt jobbigt när man pluggar också), jag har hängt med vänner och bekanta, etc. Att träna sig själv blev en stor grej i perioder för mig, för jag var så ovan vid att inte ha ett gäng hästar som behövde ridas varje dag, så jag fick inte utlopp för någon energi jag hade heller.
Gjort 2 svängar till Nordens Ark med Zoom/Tom Svensson. Har honom som en stor förebild inom foto... Framför allt för hans bilder OCH hans engagemang för utrotningshotade djur. Du får en riktigt trevlig helg där nere....Ja det stämmer bra
Resan var helt fantastisk!!
Har oxå sett resan till Mana pools, verkar jätteintressant. Ska på ws m Tom på Nordens Ark i april oxå via Zoom
Tja jag har plockat upp karaten igen, 40+ som jag är, och det är nog det bästa jag gjort (ur träningssammanhang)Just det där med att inte få utlopp för min energi är mitt största problem har tränat på friskis och svettis lite då och då, men det är inte riktigt lika kul som att rida.
Just det där med att inte få utlopp för min energi är mitt största problem har tränat på friskis och svettis lite då och då, men det är inte riktigt lika kul som att rida.