Ny hemsida

F

Fjomp

har gjort om hela hemsidan, startade från 0 igen. Hela innehållet är inte på plats, men jag vill gärna höra era synpunkter på sidan i sin helhet som den är just nu, då sidorna är väldigt lika varandra..

http://nattisplace.has.it
 
Hej!

Fin hemsida! Jag tycker att färgerna passar bra ihop. Det är också bra att "Meny" står utsatt över länkarna till undersidorna. Tydligt och stilrent! :)

Det enda jag kom att tänka på var att det är lite trist att scrolla första sidan, men det är min åsikt, och är inte mycket att göra åt om dagboken ska få plats... :)

mvh Jenny

ps. Vad söt Yster är! :)
 
Lite väl mörk sida. :(
Kan knappt läsa vad som står.
Däremot verkar upplägget bra.
Saknar dock länkarna på varje sida. Lite jobbigt att behöva gå tillbaka till förstasidan hela tiden.

Kolla min och lämna gärna synpunkter.
Min nya hemsida.
 
Tack!

Jag vet, men jag får inte rum med allt på första sidan om inte scrollern går att scrolla :( Kanske fixar en egen sida för dagboken sen så att man slipper den på förstasidan.

Och ja, visst är han söt? :love:
 
Hej hej!

jag vet, det blev nog lite mörkt. Mest för att färgerna skulle passa bilderna, och det gör dem ju nu. Dock kanske jag ändrar det sen, men jag är inge bra på att kombinera några fina färger :D Och problemet med länkarna kanske jag också fixar, dock så är det svårt med utrymmet på varje sida för en länkmeny.

Din sida var väldigt fin :)Sån härlig bild på hästarna under "min ridutbildning" ! :love:
 
Hej!

Häftigt med lila bilder! Kul idé. Jag hade nog velat se på pilen längst till höger hur långt ned man har scrollat och hur mycket som är kvar av sidan. Håller med om att menyn gärna hade fått vara på alla sidor så man slapp bläddra tillbaka varje gång.
 
jo, jag vet, jag ska fixa det. Menyn får vänta ett tag, då det är ont om menyplats på varje sida.
 
VARSÅGOD! (som oliver skulle sagt)

speciellt bilderna :angel:

Men, men, (som oliver skulle sagt) , en tillbaka-länk på sidorna är aldrig fel.
 
första sidan:

- texten funkar inte ihop med bakgrunden. texten står ut för mycket och gör det svårläst. väldigt tomt på högersidan för mig

mer om mig:

- bättre med en ny bild på dig. den du har nu har vi redan sett
- texten samma som första sidan
- texten är även mycket nära vänsterkanten = svårt att läsa

yster:

- texten som jag redan nämt
- text nära kant

göteborg:

- texten färg och kant
- bilderna varför är dom plaserade som dom är? ser inget sammanhang
- textrutan till spin rock är väldigt liten och trång

bildgalleri: kommer bli bättre sen om du gör som du skrivit

länkar:

- skulle vara roligt om den bilden oxå gick i samma tema som de andra


saknar en meny på alla sidor.. nu måste jag trycka bakåt för att komma till menyn
 
det är geocities som "trycker ut" texten.. göteborgsidan ska nog bort sen när det blir mer innehåll.. bilden på mer om mig är den nyaste jag har.. och bilden på länkar ska också fixas..
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 568
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 601
Senast: Bulldoozer
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 743
Senast: Bortglömd
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 662
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp