J

Jozephin

Imorgon kommer min söta tredje hamster hem. Skall hämta henne då. Oj vad jag längtar!

Foton på min lilla bäbis, dock tre veckor på fotona och nu är hon 4½ så...

athena.jpg

athena2.jpg

:love:

Var bara tvungen att vetilera. :p

Sv: Ny hammis

Naaaw va söt! :love: Vill också ha hamster igen! Älskar dom! Dock har jag fastnat mer för de sibiriska dvärgisarna. Antar att din är guld?

Ja alla mina är guldisar. :)
Skall kanske föda upp i framtiden med så. :) Blir nog kul om det blir så. :) kul ändå. :D

Nämen, åh va söt :love:
Skulle gärna vilja ha ngn guldis...

Ja hon är så fin så. :D

Skall evetuellt ta en kull på henne nästa år så snart papovamissatnkarna lagt sig och hon är i "duglig" ålder. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 924
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 558
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka