• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Jozephin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 735
J

Jozephin

Imorgon kommer min söta tredje hamster hem. Skall hämta henne då. Oj vad jag längtar!

Foton på min lilla bäbis, dock tre veckor på fotona och nu är hon 4½ så...

athena.jpg

athena2.jpg

:love:

Var bara tvungen att vetilera. :p

Sv: Ny hammis

Naaaw va söt! :love: Vill också ha hamster igen! Älskar dom! Dock har jag fastnat mer för de sibiriska dvärgisarna. Antar att din är guld?

Ja alla mina är guldisar. :)
Skall kanske föda upp i framtiden med så. :) Blir nog kul om det blir så. :) kul ändå. :D

Nämen, åh va söt :love:
Skulle gärna vilja ha ngn guldis...

Ja hon är så fin så. :D

Skall evetuellt ta en kull på henne nästa år så snart papovamissatnkarna lagt sig och hon är i "duglig" ålder. :)

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: MJLee
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 648
Senast: Bullen22
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 325
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025