JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Djur
Trådstartare
Trådstartare
Jozephin
Startdatum
Startdatum
17 Jun 2005
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
735
Imorgon kommer min söta tredje hamster hem. Skall hämta henne då. Oj vad jag längtar!
Foton på min lilla bäbis, dock tre veckor på fotona och nu är hon 4½ så...
Var bara tvungen att vetilera.
Sv: Ny hammis
åh vad kul
Naaaw va söt!
Vill också ha hamster igen! Älskar dom! Dock har jag fastnat mer för de sibiriska dvärgisarna. Antar att din är guld?
Ja alla mina är guldisar.
Skall kanske föda upp i framtiden med så.
Blir nog kul om det blir så.
kul ändå.
Nämen, åh va söt
Skulle gärna vilja ha ngn guldis...
Så
Jag har haft flera normalfärgade umbourose själv
Ja hon är så fin så.
Skall evetuellt ta en kull på henne nästa år så snart papovamissatnkarna lagt sig och hon är i "duglig" ålder.
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Övr. Barn
Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp.
Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år.
Från...
2
Övr. Hund
Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text.
Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
3
Tuggbensfavoriter
Övr. Hund Jag köper oftast Rauh, de som är rektangulära med fyllning inuti. Jag har en liten hund som inte tuggar jättemycket eller särskilt...
niardasp
4 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 212
Hund
Vad heter den här?
Övr. Katt Min mamma hade två katter för många år sedan nu, dom hette Biggan och Ada :D
Seabaz
21 minuter sedan
Svar: 68
Visningar: 3 392
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Alla uppfödare jag känner inkl mig själv klipper klor på våra valpar 1 gång i veckan from v1. så dom flesta valpar är vana vid det
dobbis
Idag kl 22:45
Svar: 828
Visningar: 58 505
Hund