Ny dansfluga?

Sv: Ny dansfluga?

Vadå följa godiset-i-handen:confused:

Jag tyckte dom var riktigt duktiga:bow:

Den där videon har jag sett tusen gånger, och kan gärna se den tusen gånger till....:love:

Om jag inte minns helt fel så är den där hunden ganska gammal också

Jag frös när jag såg det. Man blir riktigt lyrisk, den viftade på svansen hela tiden och såg verkligen ut att trivas med vad den gjorde.

Det gör LIA med.... *doh*
Som OMVÄXLING till lydnad ala...

Vad trevlig du var då:p
Får man inte fråga vad TS menade med följa godiset i handen:confused::crazy:
När jag skrev att "jag tyckte dom var riktigt duktiga" så menade jag inte att TS inte tyckte dom var duktiga. Självklart menade jag ju vad jag skrev, alltså att jag tyckte dom var duktiga:cool:

Vilket härligt samspel mellan hund och människa!:love:

Under den perioden jag och min minsta hund försökte oss på sådant så slutade det oftast med att jag hade en hund hängandes i byxbenet.:angel::D (:devil:)

Åh helt underbart!!! Jag fattar itne abra att hunen hör vad dom säger med den musiken när dom är bakom och ryggen mot osv.. men det är häftigt.. Kanske ska ta och försöka mig på någfot med min träskalle! ;) haha

Vilket härligt samspel mellan hund och människa!:love:

Under den perioden jag och min minsta hund försökte oss på sådant så slutade det oftast med att jag hade en hund hängandes i byxbenet.:angel::D (:devil:)

En sak till gemensamt :)
Midas bara nafsar mej i benen och biter i byxorna:o
Men vi har inte försökt så seriöst, mest fjantat oss och då blir han ju lätt så:angel:

vilken kroppskontroll! jag blir lika impad varje gång jag ser en hund som VERKLIGEN vet var den sätter fötterna. och galoppombytena var ju bara för läckra :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 113
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 002
Senast: MML
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 666
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar