Sv: Nummer 9 om våra 06r
Tack alla Ni är så himla gulliga
! Behöver lite pepp för det känns gga down just nu..Men blir uppriktigt glad!
Men, nä, Lopp kommer inte att säljas-än..Det är ingen som vill ha na i nu läget, jo, jag såklart
..
Jag måste försöka vara nöjd över alla plus hon har och det är jag för det mesta.
Det är väl hennes otroliga energi som är lite svår att hantera ibland bara och att innan hon blir loss och coolar ner så är det meckigt.
Hon är inte nervigt het utan bara ofokuserad, lite för stark och springig ibland.
Förhoppningsvis så med lite forsatt jobb och allroundridning så kommer vi till det stadiet att hon "väntar" lite, vilar bättre på steget och jobbar än mer genom kroppen..
Just nu känns det som om jag rattar runt en formel 1 bil utan att kunna köra
.
Mitt mål är att kunna tävla lokalt/regionalt på La nivå och träna msv och egentligen är det ju det jag gör redan men jag är för korkad för att förstå..
Såklart jag är supernöjd (ibland). För att faktiskt aldrig ha tävlat och då på en häst som mestadels jag ridit själv. Faktiskt på våra åtta starter ändå liksom ha fem blåda rosepetter och hyffsade resultat..Halvfabrikatshäst som funkar när det väl gäller
.
Träningen gick ok. men blev väldigt kort..Nåja..Film kommer nog då dottern var med så får ni se min suuupersnabba genrepsritt
!