Sv: Nummer 7 om våra fina 06r
Happy; Sa fantastiskt fina ni var, urtjusigt verkligen!
Jovius; jag kan halla med litegrann for jag gillar inte att vara for offentlig pa internet (har ytterst fa bilder/videos online vare sig pa mig, barnen eller hastarna) men i denna traden verkar man fa bast respons om man lagger ut massor av bildbevis pa framgangarna
Jag har faktiskt sallan tid att ladda upp bilder och fixa och trixa... har svart att hinna med att gora album at familjen, har t.ex. fortfarande annu inget pa barnen nar de var bebisar - och de foddes 2008
Plus att jag oftast ar sjalv i stallet och pa tavling och da blir det inga bilder heller.
Men som sagt, da far man rakna med att bli lite utanfor har, dvs inte med i "inneligan"...sant ar livet.
Jag forsoker hitta ett bra bett till min hast. Han fipplar for mycket med tredelade, funkar battre med rakt bett men problemet med det ar han blir en aning for fixerad i nacken. Vi kampar vidare med markarbetet. Jag ar lite trott pa min tranare som hela tiden kanner att hon maste kommentera att han inte alls ar byggd for dressyr med sin relativt korta hals och stora bogar - tja, han ar ju avlad for hoppning men SA tokig conformation tycker jag nog inte att han har...