Sv: Nummer 7 om våra fina 06r
Är det därför du tar ut unghästen mera istället?
Men min poäng var tidigare att tittar man på ett proffs som Hester eller för den delen de som rider landets bästa 5-åringar (som i sushmeisters statistik) så tycks de ha en annan filosofi än du, Avel, Jempa, samt den andra som startar 5-åringar i msvc som du visst hittade. Vems linje skulle man då tro är den mer sunda? Din o Jempas o co? Tror inte det.
Man kan tycka olika men som jag skrev förrut så har det en viss betydelse vem som tycker vad också. Tycker inte det är så tjafsigt att diskutera i en tråd som handlar om just 5-åringar?
Ja och det har jag, jag tycker det är helt ok att alla har olika åsikter. Var och en avgör vad dom vill göra och det är upp till andra att acceptera enskilda individers val. Det enda jag igentligen reagerat på är att det lät som jag var den enda som gjort det från början och det stämmer inte. Men som sagt, jag vill inte diskutera det mer för då blir det bara sida på sida av massa töl och tjafs från olika användare. Roligare stämning än så ska vi nog ha.
Jag provade att köpa en äldre häst nyss men tyvärr var den inte frisk så den åkte tillbaka.
Är det därför du tar ut unghästen mera istället?
Men min poäng var tidigare att tittar man på ett proffs som Hester eller för den delen de som rider landets bästa 5-åringar (som i sushmeisters statistik) så tycks de ha en annan filosofi än du, Avel, Jempa, samt den andra som startar 5-åringar i msvc som du visst hittade. Vems linje skulle man då tro är den mer sunda? Din o Jempas o co? Tror inte det.
Man kan tycka olika men som jag skrev förrut så har det en viss betydelse vem som tycker vad också. Tycker inte det är så tjafsigt att diskutera i en tråd som handlar om just 5-åringar?