Nu uppdaterar vi med en ny tråd 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
"- Du borde skaffa schäfer!
- De är trevliga, men det är inte riktig det jag söker :)
- Nähä?
- Dels tror jag de kräver mer än jag kan ge, och sen hade jag, dels tänkt hålla på med apportering och jaktträning...
- Ja, du är ju jätteaktiv med hundar! Klart du ska ha schäfer då!
- Men ... nej.
- Nähä, Papillon då?

:banghead:

Tonto har skaffat sig en hals? Hur länge brukar dom växa?

Han har dock ändrat sig mycket i kroppen efter all fysioterapi! Mer harmonisk. :)

2PxY0PLh.jpg

Sitter och kollar på slimmade och välmusklade bullterriers i en amerikansk fb-grupp. Så himla snygga! :love:
Måste erkänna att jag alltid tyckt att de är rätt fula, men å andra sidan har jag bara sett bullar med formen av betongsuggor här i Sverige :p

Ja! Han är helt galet söt. Man ska inte ha blandras, absolut inget med tax, man ska inte ha såna där små vispar - och sedan kommer det någon som bara skär igenom allt det där. De beskriver honom så himla rart, han låter som en toppenkompis. Och taxillon är säkert bästa "rasen". :love:

Jamen eller hur! "Det perfekta hemmet för Claes uppskattar en liten grabb som vill vara nära, jämt. Den här lilla killen kommer nämligen följa dig överallt, vart du än går. (...) Claes föredrar att sova i sängen, gärna tätt bredvid sin nya husse/och eller matte. Det här är nämligen killen som gillar kärlek!"

Alltså ge mig, jag smälter - Claes inte ska du sitta hos Hundstallet, du kan få bo hos oss!! :cry: :love: :heart

Kan eventuellt ha skickat länken till husse som nog gärna vill ha en "rescue" eftersom han tycker så synd om dem... Och så behöver ju Kosmos en kompis förstås. Måste liksom börja bearbeta husse för att skaffa en hund till, även om det inte blir just en Claes :angel:

Jamen eller hur! "Det perfekta hemmet för Claes uppskattar en liten grabb som vill vara nära, jämt. Den här lilla killen kommer nämligen följa dig överallt, vart du än går. (...) Claes föredrar att sova i sängen, gärna tätt bredvid sin nya husse/och eller matte. Det här är nämligen killen som gillar kärlek!"

Alltså ge mig, jag smälter - Claes inte ska du sitta hos Hundstallet, du kan få bo hos oss!! :cry: :love: :heart

Kan eventuellt ha skickat länken till husse som nog gärna vill ha en "rescue" eftersom han tycker så synd om dem... Och så behöver ju Kosmos en kompis förstås. Måste liksom börja bearbeta husse för att skaffa en hund till, även om det inte blir just en Claes :angel:
Jaa! Då blir han en bukehund. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
324
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 049
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V