Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hipp hipp för Tinja idag!Hipp hurra för Tinja idag!
Idag fyller lilla blåräven 2 år
Biiiiild på fluffet!Skickade plutten på "spa" imorse och har gått runt och sniffat på honom hela dagen för att han luktar så gott nu.
Dessutom blev han riktigt löjligt fluffig! Han såg faktiskt inte verklig ut första timmen.
Jag låg fortfarande och slumrade när han kom tillbaka från sin spabehandling och när jag vaknade ordentligt hade han redan rufsat till sig igen Mjukheten går ju tyvärr inte riktigt att få med på bild!Biiiiild på fluffet!
Tänker på att har hon precis haft en valpkull och fäller, så behövs nog ett bad - och fällningen påskyndas samtidigtNej tror jag inte, blir ett ordentligt bad. Först ska jag leta efter bra shampoo och balsam
Tänker på att har hon precis haft en valpkull och fäller, så behövs nog ett bad - och fällningen påskyndas samtidigt
Badet gjorde gott. Hon tyckte inte om mig efter att jag först badat henne och sedan körde en runda städning med dammsugaren. Dammsugaren = djävulen.
Haha, så hon höll med mina alltså?Badet gjorde gott. Hon tyckte inte om mig efter att jag först badat henne och sedan körde en runda städning med dammsugaren. Dammsugaren = djävulen.
Hur har det gått med Rollo idag @Tonto ?
Haha, så hon höll med mina alltså?
Han har kristaller i urinvägarna, inget i urinen från blåsan. Inga bakterier men är rejält inflammerad så det blir antiinflammatorisk medicin och så bakterieodling för att se om det går att hitta något. Vi ger honom pyttesmå portioner med vatten och rastar 1 gång i halvtimmen för då lyckas han hålla sig. Så troligtvis är det inte så att han är inkontinent i alla fall!
Stackarn! Tur att det inte var en sten som behöver opereras ut i alla fall. Var det uratkristaller?
Håller tummarna för att han svarar på behandlingen.
När man vaknar en stund in i nattsömnen för att hela sovrumet stinker hundfis
Mamma Mu, Calibra och Skägget är de som kan vara skyldiga, alla låssassover vidare.
Har öppnat fönstret och ska försöka somna om....
Sant!