Nu uppdaterar vi med en ny tråd 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Santo blev som sagt inmätt igår! Godkänd för INT. klass :bump: (upp till 51 cm, de som är högre går i NAT.)
17190396_10212634038832933_5725828374620511502_n.jpg

Åh nej stackarn. Urinsten?

Jag tror det, Men vi får se. Han har på en timma kissat på sig 7 gånger och kan inte kontrollera blåsan. Han ligger och sover och vaknar av att han kissat på sig i undersökningsrummet. Frågan är väl om njurarna fungerar om all vätska bara går rakt igenom?

Jag tror det, Men vi får se. Han har på en timma kissat på sig 7 gånger och kan inte kontrollera blåsan. Han ligger och sover och vaknar av att han kissat på sig i undersökningsrummet. Frågan är väl om njurarna fungerar om all vätska bara går rakt igenom?
ina_console.gif

Åh, grattis till ordförandeposten! (:D:D:D:angel:) du kommer ha SÅ roligt med den:p

"Här får du pokalen... förresten, här är ordförandeklubban också" :rofl:

I övrigt håller jag med @lady_vip :angel:

Åh, tack så... mycket... :D

De ringde för några månader sedan, men då tackade jag bestämt nej. Erbjöd mig dock att gå in i styrelsen och sköta hemsidan osv.
Idag på mötet visade det sig att de inte fått fatt i någon som ville hoppa på ordförandestolen, så efter 45 minuters tjat gav jag med mig. Jäkla gubbar :p Men det blir nog bra! Nu ska dom få jobba :D

Nej, vad tråkigt... :(

Kan ju vara så att han fått en UVI också, till följd av stenar till exempel. Behöver inte vara fel på njurarna bara för att han kissar på sig! Håller tummarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 103
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar