Ja, kolla Ales blick! Tänk om hon mördar mig när jag sover?
Du får passa dig! Min brukar test smaka när jag sover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, kolla Ales blick! Tänk om hon mördar mig när jag sover?
De är insläppta nu, så jag är inte rädd längre. De sover som grisar från 19 på kvällen till 10 på förmiddagen, och sen ligger både Ale och Frodo kvar i sängen i ytterligare en halvtimme efter de andraDu får passa dig! Min brukar test smaka när jag sover.
Jag tänker att det finns jaktgolden och så finns det jaktgolden - vissa uppfödares hundar är i mitt tycke en stressig mardröm att hantera medans andra har den där braiga på/av-knappen och är roliga och trevliga hundar. Så jag tänker att ni kanske inte ska sikta in er mot de allra mest speedade Golden @YorkWann men absolut att ni skulle kunna ha en jaktgolden. Ni jagar väl t.o.m fågel?
Annars, om ni gillar settrar men inte vill ha just setter - har ni kikat på ex Braccon och Spinonen? Jag har inte träffat så många men jag tänker att det är stående fågelhundar som känns väldigt robusta och roliga
Stämmer @YorkWann jag har träffat en del spinone, och känner en uppfödare. Stabila, trevliga hundar och köper man med rätt linjer jagar de kul också
Ännu värre, tänk om någon flyttar dit med riktigt otrevliga och ouppfostrade hundar som de inte har för avsikt att få ordning på heller!Grannen har visning av sitt hus idag! Tänk om det flyttar in någon hundhatare...
Vill ha Monster ute i trädgården under hela visningsperioden, men vi har ju träning!
Ännu värre, tänk om någon flyttar dit med riktigt otrevliga och ouppfostrade hundar som de inte har för avsikt att få ordning på heller!
Åh, grattis till ordförandeposten! () du kommer ha SÅ roligt med denHar precis kommit hem från årsmötet, med en styck vandringspokal
Lyckades dessutom komma hem med en ordförandepost, det var ju inte riktigt planen..
Men fy! Håller tummarna för att det går bra hos veterinären...Nu är vi hos veterinären med Rollo. Han kissar blodblandat kiss och kan inte hålla sig utan kissar på sig utan att märka av det.
Men usch vad otäckt! Håller stor tumme för att det löser sig!Han är inne hos vet nu. Högt pH i urinen, de tar blodprover nu. Verkar nästan som att han kissar vatten och blod.
Stackars Rollo! Håller tummarna för bra besked.Han är inne hos vet nu. Högt pH i urinen, de tar blodprover nu. Verkar nästan som att han kissar vatten och blod.