Ja jag vet ju att de ser konstiga ut för vissa. Inte ens mannen var helt med på noterna första gången jag visade dem för honom. Min mamma blev alldeles ställd när jag skickade bilden på Sherlocks pappa när jag ställde mig i kö för valp och fattade inte alls grejen då. Efter att hon fick se bilder på honom som valp och speciellt när hon sen fick träffa honom blev hon helt frälst. Nu närvi gett honom bedlisfrilla tycker hon att han är lite gulligt fulsöt men är alltid kärleksfull när hon pratar om honom. Bästa mammaVisst är han en beddlis? De ser ju ganska lustiga ut ändå som klippta, även om jag kan se charmen i dem och tycker att det är en mycket underskattad ras, så jag kan tänka mig att det kan vara svårt att se förbi det för henne. Jag tror hon kommer över det.
Sen tycker jag att man kan hålla sånt för sig själv. Man går väl inte och säger att någon annans barn/hus/hund är ful.
Hade svärmor sagt det helt out of the blue hade jag tyckt att det var riktigt otrevligt men nu var det ju som respons på att hon fick ett MMS med en bild på honom. Var kanske att hon inte ens sa "fin bild" nu när husse ansträngt sig för att fota fint som störde mig. Eller nåt.
Nåja, hon får väl komma och hälsa på lite oftare och bli charmad av honom så att hon kan se förbi hans utseende till slut.
Vi vill inte ha barn så det hade varit så om inte gubben min haft två bröder med fler ungar än man kan räkna.Om ni inte har någon avkomma av variant barn så kan man ju säga typ "det är kanske det enda barnbarn du får"