Om du är bilburen så har jag en fin trädgård med en stor fika kuvös och milslånga promenadvägar längs med göta kanal
Tyvärr inte... Annars hade det varit trevligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du är bilburen så har jag en fin trädgård med en stor fika kuvös och milslånga promenadvägar längs med göta kanal
Det går direkt tåg från Skövde o hit,jag kan möta dig vis stationen 3km bortTyvärr inte... Annars hade det varit trevligt!
Det går direkt tåg från Skövde o hit,jag kan möta dig vis stationen 3km bort
Ska du boka tid hos veterinär så kan du ju säga vem du vill gå till Det gjorde jag förut när jag skulle till ett större ställe med många veterinärer och det var inga problem alls (bara lite färre tider att välja på såklart).Så jädra trist när man verkligen inte lyckas klicka med veterinären @Red_Chili
Har själv problem med att ena veterinären hos distriktarna här är supertrevlig med en massa humor och den andra är en superstrikt tant som inte tar oss på allvar alls. Svårt att känna att man vill åka dit (ens akut) när man inte vet vem man kommer få träffa.
Jo det är klart. Men ska jag boka och det inte är akut så kan jag lika gärna välja den andra kliniken för där blir man alltid tagen på allvar. Tyvärr har bara distriktarna nattöppet/akuta tider, nästa ställe är 10 mil bort.Ska du boka tid hos veterinär så kan du ju säga vem du vill gå till Det gjorde jag förut när jag skulle till ett större ställe med många veterinärer och det var inga problem alls (bara lite färre tider att välja på såklart).
Så olika det kan vara, jag åker aldrig till kliniken i stan utan isf norrut för större greker eller mindre grejer då till distriktarna.Jo det är klart. Men ska jag boka och det inte är akut så kan jag lika gärna välja den andra kliniken för där blir man alltid tagen på allvar. Tyvärr har bara distriktarna nattöppet/akuta tider, nästa ställe är 10 mil bort.
Någon här som är jättebra på försäkringar som vill hjälpa en vilsen själ??
Jag hade ingen större koll på distriktarna innan jag köpte Sherlock. Svärmor tog sina katter till Djurkliniken och hade bara gott att säga om dem så vi började också ta katterna dit och var nöjda. När vi skaffade hund blev det helt enkelt samma och Professorns uppfödare talade dessutom gott om henne. Hon och flera av hennes uppfödarvännner i Luleå kommer tydligen gärna hit och ögonlyser för att de gillar veterinären.Så olika det kan vara, jag åker aldrig till kliniken i stan utan isf norrut för större greker eller mindre grejer då till distriktarna.
BIIILD!!!Tack för alla tummar! På väg hem från DK med Frodolfs kullsyster i skåpbilen. Hon är precis så fantastisk som jag hade hoppats på
Har inte så många änBIIILD!!!
Grattis.Tack för alla tummar! På väg hem från DK med Frodolfs kullsyster i skåpbilen. Hon är precis så fantastisk som jag hade hoppats på
Tack för alla tummar! På väg hem från DK med Frodolfs kullsyster i skåpbilen. Hon är precis så fantastisk som jag hade hoppats på
Har inte så många än
Men åh - stort grattis! Den där kullen måste passa dig som handen i handsken. Finns det fler kullsyskon att lägga beslag på?Tack för alla tummar! På väg hem från DK med Frodolfs kullsyster i skåpbilen. Hon är precis så fantastisk som jag hade hoppats på