Nu uppdaterar vi med en ny tråd 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oja! Lite. Ja. Nä - eller om du vill får den vara vad som helst. Nä. Jupp. :up:

En Larsonruta är en sån här. :cautious:
Det finns en [se ovan] där en person (tror det är en pensionerad general eller något liknande) istället för att sköta hela trädgården bara fokuserar på en enda pytteliten ruta - och när den är perfekt ska han skicka den att erövra resten av trädgården så den också blir perfekt. Du är min perfekta ruta, och du håller på och sprider dig i trädgården. Fattarunurå? :rage:
Jaaaaa, nu fattar jag! Du kunde väl ha sagt det direkt :rage: Jag behöver tydliga instruktioner för att förstå, det måste du lära dig! :D

..ok...jag erkänner. Jag bygger fortfarande med Lego, och jag gillar det :o

Jag och min styvpappa har pratat om att golvläggare hela vinden på hans garage (110 kvadrat) och bygga bilbanor :angel:

Sambon och jag köper gosdjur istället för kylskåpsmagneter som souvenirer, och släpar med en stor gosdjurs-Tiger på äventyr bara för the lolz :D Han har egen Facebook-sida och allt.

Jag lovar, vi är "vuxna" :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
324
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 057
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar