Nu mår jag dåligt.Första hunden in i ringen i det här klippet (ca halv minut in). Han går på hela foten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu mår jag dåligt.Första hunden in i ringen i det här klippet (ca halv minut in). Han går på hela foten.
Första hunden in i ringen i det här klippet (ca halv minut in). Han går på hela foten.
Schäfern
Undra hur mycket fetto-älghunden har fått jaga i sitt liv...
Pudelns skyhöga frilla
och självklart bärs Pekingesen in i ringen
Dock tyckte jag att Boxern såg riktigt tjusig och en relativt lång nos!
Första hunden in i ringen i det här klippet (ca halv minut in). Han går på hela foten.
Den hade fastnat i en gran in8m 5 minuter. Lite som en förtöjning.Alltså, så beklämmande film från westminster Och inte bara schäfern. Jag menade, älghunden och norwichen vaggar ju fram! (Typ där gav jag upp, det blev för deprimerande).
Skulle dock gärna vilja se den settern med den pälsen flyga fram ute i skogen, känns som om en hade fått plocka skräp ur pälsen i några dagar eller så efteråt
Alltså, så beklämmande film från westminster Och inte bara schäfern. Jag menade, älghunden och norwichen vaggar ju fram! (Typ där gav jag upp, det blev för deprimerande).
Skulle dock gärna vilja se den settern med den pälsen flyga fram ute i skogen, känns som om en hade fått plocka skräp ur pälsen i några dagar eller så efteråt
Med de fettreserverna som älghunden hade kan den ju jaga i veckor utan matstopp. Optimalt ju
Det är ju iofs perfekt, då behöver en ju inte vara orolig för att hunden ska dra ivägDen hade fastnat i en gran in8m 5 minuter. Lite som en förtöjning.
Hunden ligger på lur, älgen kommer, hunden välter över älgen och krossar den med sin fetma? För det är nog den enda jakten jag kan se att den hunden får tillMed de fettreserverna som älghunden hade kan den ju jaga i veckor utan matstopp. Optimalt ju
De första är bara uppvärmning. Många slarvar med uppvärmningen på sina arbetshundar...här får de ett par veckor!Problemet är att det är bara sista veckan den kommer att orka göra något vettigt när den gått ner tillräckligt
Jag tyckte att schäferns sätt att röra sig var så obehagligt att jag faktiskt fick illamåendekänningar. Ni vet, "visceral reaction". Sen bara fortsatte det. Boxerns helfula öron gjorde att den såg fullkomligt skrattretande ut och som sagt var settern ett totalt pälsmonster. Stackars terriern var klotrund och älghunden ströps ju av sin handler. Fy tusan vilken obehaglig video!
Jo det brukar ju tyvärr se ut så, men tyckte det var extra mycket på älghunden. Hon drog ju verkligen till precis innan de gick in och sen såg den ut att vara superbesvärad. Var den som stack ut lite extra bara. Jag kollade bara när vovvarna klev in, ville inte se mer efter det.Jag tyckte de flesta hundarna såg ut att strypas mer eller mindre under hela klippet.
Är det så himla omöjligt att ställa upp en hund utan dessa sytrådssnaror?
Jo det brukar ju tyvärr se ut så, men tyckte det var extra mycket på älghunden. Hon drog ju verkligen till precis innan de gick in och sen såg den ut att vara superbesvärad. Var den som stack ut lite extra bara. Jag kollade bara när vovvarna klev in, ville inte se mer efter det.
Så jäkla ledsamtFörsta hunden in i ringen i det här klippet (ca halv minut in). Han går på hela foten.
Jag ber om ursäkt till alla vettiga utställningsmänniskor (de få som finns, i min uppfattning) - men jag tycker det är ett rent otyg hur det får gå till i ringarna Stackars djur!