Lycka tillFår nog göra det.
Förstår att det måste vara ett helvete alltihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka tillFår nog göra det.
Lycka till
Förstår att det måste vara ett helvete alltihop.
@Voff Jag hoppas det är över snart för er allas skull.
Efter att ha fått ett sms nu på eftermiddagen så kommer inget vara över denna veckan. Heller.
Tycker vi förtjänar att ringas iaf.
Vad är det ni väntar på mer specifikt?Efter att ha fått ett sms nu på eftermiddagen så kommer inget vara över denna veckan. Heller.
Tycker vi förtjänar att ringas iaf.
Tack!
Hunden mår i nuläget bra iaf tack vare att vi vänder ut å in på oss för att hålla henne stimulerad nog för att funka. Vi har ju fler hundar som ska ha sitt också. Men vi går på knäna. Nu ser man ju att det är inte hållbart med att ha en så aktiv hund med så stort behov av motion och mental aktivitet ett helt liv i koppel. Med en op skulle problemet inte försvinna, bara skjutas frammåt.
Ännu funkar hon bra i flocken men det har varit tendenser som indikerar på att det är påväg att gå mer åt frustation och missförstånd. Vi har i nuläget inte möjlighet att dela flocken i 3 delar så hundhållningen börjar kännas ansträngd
Att omplacera en hund med detta ansvar och en skada finns inte på kartan. Hon kan komma att fara jätteilla om hon hamnar fel. Hon kommer ju alltid kosta mycket och kräva rätt träning osv för att inte ha för ont.
Nu vill de ha hennes journal från kliniken. Vi har redan skickat alla papper som vi fick med oss därifrån. Jag förstår inte varför de inte sagt ett ord om en journal på 5 månaderVad är det ni väntar på mer specifikt?
Det brukar räcka med att man "hotar lite" med byte för att dom ska börja snabba sig på....Jag har ingen aning hur omfattande det skulle vara att byta på hela högen. Man vill ju inte dra på sig eventuella reservationer för Mamma Mu som är 9 år nu och ungtikarna. Fodertiken ska paras till våren och byta nu vore kanske dumt med tanke på att hon fick läggas in sist. En del är ju så märkliga med reservationer...
Gha...avskyr sånt här.
Det brukar räcka med att man "hotar lite" med byte för att dom ska börja snabba sig på....
Ja helt vansinnigt slött av dom att skicka SMS istället för att ringa....jag får väl sms det
Ikväll har jag knåpat ihop fyra olika sorters vristband som jag har fäst bjällror i, tänkte att det var lika bra att göra dem i lite olika material för att se vad jag trivs bäst med. Nu hoppas jag bara att de fungerar bra, att det inte behövs fler bjällror och blandisen inte kommer tappa bort oss igen.
Slänger in en bild eftersom jag är löjligt nöjd över mästerverken.
Håller på att bli. Ser troligtvis lite under rätt förhållande men när det är mörkt eller nu när vi har snö ser hon nog inte mycket alls.Är han blind?
"*HUND* har et rigtig dejligt temperament og er en meget samarbejdsvillig hund, der elsker at arbejde. Hun har haft et travlt 2015 - hvor hun bl.a kvalificerede sig til Continental kun tre år gammel - efter hendes første runde i kvalifikationskonkurrencerne, vandt Landskonkurrencen i klasse 3 - og blev nr 3 ved Danish National."
Och så är den kullsyster med Frodolf. Hur fel kan det bli liksom?
Såg att en e-schäfer vann BIS på westminister.