Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tikskydd och risk för uvi, nån som har nån input?
Tikskydd och risk för uvi, nån som har nån input?
I går eftermiddag skulle vi få besked från försäkringsbolaget ang Lilla S. Fick vi det?
Näää... De ringde inte ens. Vi ringde upp och blev lovade att vi skulle bli kontaktade i dag på förmiddagen.
Nu sitter jag här och väntar, och väntar.... kan inte ta mig för någonting. Funderar på att ringa och beställa en tid på fredag och skita i att vänta mer. Har de inte hostat ur sig ett svar på hela denna veckan heller så vete tusan om vi orkar hålla på mer med det här. På lördag åker vi till fjällen och det hade varit skönt för hela familjen om vi kunde få lägga detta bakom oss någon gång.
1. Är det samma åldersspann som MH för att det ska komma in i statistiken, alltså 12-18 månader?
Ännu har de inte ringt. Jag tycker förmiddagen har passerat nu. Jag börjar lacka ur rejält på den här soppan. Jag fattar inte vad problemet är!!!Jag tycker det låter som en bra idé.
Boka en tid, och får ni besked innan är det bra.
Det kostar känslomässigt, tid och pengar att vänta också.
Fasen va tradigt. Jag skulle nog personligen ringa dom igen och nämna att det börjar gå för långt och risken är överhängande för byte av samtliga djur om dom fortsätter behandla er på detta viset.Ännu har de inte ringt. Jag tycker förmiddagen har passerat nu. Jag börjar lacka ur rejält på den här soppan. Jag fattar inte vad problemet är!!!
Nu har vi inte behövt ha med försäkringsbolaget att göra öht förutom med katterna och sista valpkullen, dessa gånger har det funkat klockrent. Men i Lilla S fall.... bottenbetyg. Så otoligt oklara besked, brist på uppföljning och kontakt osv som har förhalat ärendet enormt!! 5 månader har gått nu
Vi har 6 hundar och 2 katter i bolaget så tanken på att byta känns övermäktig nu men annars vette katten...
Vi ringer och ringer och ringer. Hade vi inte ringt som vi gjort hade inte mycket hänt. Vi har varit drivande genom hela processenFasen va tradigt. Jag skulle nog personligen ringa dom igen och nämna att det börjar gå för långt och risken är överhängande för byte av samtliga djur om dom fortsätter behandla er på detta viset.
Jag tycker det är galet dåligt. Ni är även uppfödare har har säkerligen fått en och annan valpköpare som blivit kund hos försäkringsbolaget, så dom ska inte behandla kunder så här.Vi ringer och ringer och ringer. Hade vi inte ringt som vi gjort hade inte mycket hänt. Vi har varit drivande genom hela processen
Det hade ju känts lite skönt om ens försäkringsbolag hade stöttat lite i det här. Med maxade försäkringar på 4 hundar plus de övriga och alla valpköpare är vi en hyffsat bra kund. Vi har inte nyttjat dessa premier en enda gång på alla år vi haft hund så man vet heller inte riktigt vad man kan förvänta sig men att bolaget ställer upp och visar ett intresse av oss känns iaf som ett minimum.
Jag tycker det är galet dåligt. Ni är även uppfödare har har säkerligen fått en och annan valpköpare som blivit kund hos försäkringsbolaget, så dom ska inte behandla kunder så här.
Hoppas verkligen det löser sig för er
Är det Agria ni har?Vi ringer och ringer och ringer. Hade vi inte ringt som vi gjort hade inte mycket hänt. Vi har varit drivande genom hela processen
Det hade ju känts lite skönt om ens försäkringsbolag hade stöttat lite i det här. Med maxade försäkringar på 4 hundar plus de övriga och alla valpköpare är vi en hyffsat bra kund. Vi har inte nyttjat dessa premier en enda gång på alla år vi haft hund så man vet heller inte riktigt vad man kan förvänta sig men att bolaget ställer upp och visar ett intresse av oss känns iaf som ett minimum.
JuppÄr det Agria ni har?
@Voff Jag skulle i ditt fall ringa och berätta detta för försäkringsbolaget. Berätta hur det har varit från början och att ni inte alls är bekväma med dem som bolag. De kommer förstås be om ursäkt och lova guld och gröna skogar och då skulle jag ge dem en enda chans till (och berätta detta). Det är viktigt att sådant här kommer in till rätt del av företaget för de vill ju förstås behålla sina kunder och gillar inte att höra sånt.