Nu ska hon starta!

Sv: Nu ska hon starta!

*kl*

Ska man vara anonym måste man vara väldigt noga med vad man skriver. Jag är rätt försiktig med vad jag skriver, trots det har vem som helst som velat kunnat ta reda på vem jag är genom det jag skrivit i mina inlägg.

Sv: Nu ska hon starta!

vill inte skriva ut vad hon heter, då jag inte vill att alla ska veta vem min sambo är, eftersom det jag skriver på detta forum inte har något med honom att göra.

Denna tråd var inte tänkt som något "tips" till spelare, utan en tråd där jag ville utrycka min glädje över att min häst, som ett tag var så dålig att vi trodde vi skulle bli tvungna att ta bort henne, har blivit bra och ska få starta.

Som "ghost" uttryckte det, är väl inte speltips min starka sida, men det var inte det jag var ute efter att göra här heller....

Jag menade inte att du skulle ge speltips, var bara nyfiken..., är född nyfiken;)! Hoppas det går bra för er i första (för visst var det första) starten. Håller en tumme (trots att jag inte vet vem hon är) för henne! :)

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 693
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 020
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar