Nu i juletiden

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Millimetern
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 188
M

Millimetern

Är det någon mer än jag som har hört att saffransbröd är giftigt för hundar??

Jag har suttit i två timmar nu och sökt på alla sidor jag kan tänka mig och det enda jag hittar är det här

Ingen aning... jag har bara hört att choklad ska vara det...

Ja, saffran är giftigt i stora mängder. Men det gäller inte bara hundar utan även människor. Det är alltså inget att vara orolig för om man bara ger hunden lite grann och inte själv smäller i sig mer än tjugo lussebullar om dagen :p!

Hum men jag har hört att det är farligt bara att ge en liten bit också...

skulle lätt kunna knöla i mig 20lussebullar om dagen!! :d
Men hur skulle man se ut då :D

Saffran är ett gift. Hundar och människor tål gift olika. De kan bli sjuka av ganska små mängder saffran och choklad tyvärr!

japp, saffran är giftigt i för stora mängder. dessutom är allt vetebröd olämpligt för hundar då det lätt fastnar i tänderna.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 355
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 268
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 725
Senast: Nota
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 036
Senast: sidensvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka